Ben ook bij haar geweest.
Leuke, vrolijke dame.
Spreekt helaas weinig Engels, maar vooral Portugees en Spaans.
Mooi postuur, lekkere natuurlijke B-tietjes. Kont wel groot en met cellulitis. Voor de liefhebber. Haar foto's op de website zijn daar uiteraard gephotoshopt, maar dat zie je sowieso.
Zij kon genieten van gebeft worden en ging daar lekker voor liggen.
Deed helaas ook bij mij niet aan TZ.
Helaas hielt ik op die dag pijpen niet lang vol, moest haar gauw onderbreken daarin. Kan dus haar vaardigheden in deze discipline niet goed beoordelen. Zij ging wel voortvarend te werk, met condoom.
Van on top bakte zij helaas niet veel, zij leek niet goed te weten hoe zij moest bewegen in deze positie. Volgende keer dus beter andere standjes. Zij presenteerde mij al haar kont, dus op zijn hondjes is zij vast goed te nemen. Zeker voor liefhebbers van een dikke kont.
Heeft wel een leuke, ondeugende uitstraling!
Had de indruk dat je een band met haar op kunt bouwen, als je haar vaker bezoekt. Wie weet, misschien komt het dan ook van TZ.
Zij gaf aan voor telkens drie weken in NL te werken en vervolgens voor één week terug naar haar woonland te gaan.
Dus een leuke, vrolijke, wat ondeugende dame, die ik zeker nog een keer ga bezoeken (in zo verre misleidt de sterretjes beoordeling een beetje).