Voormalig lid 21065
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100 euro + 50 anaal
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Al twee keer afgesproken met deze Wulpse Roemeense. Parking is vlot onder de werken van het Zuid. Alleen je voeten kunnen vuil worden.
Voor de tweede keer had ik 30 minuten geboekt met de anaal optie erbij. Wou haar kontje wel eens voelen na mijn eerste bezoek. Ik ga alleen naar iemand terug als eerste keer meer dan een voldoende was Zodus. Ze pijpt lekker en neemt er haar tijd voor. Dan de gewone standjes even. De gebruikelijke en dan anaal. Was echt wel goed en ze geeft lekker mee. Om af te sluiten rubbertje eraf en mij over haar laten aftrekken. Ik ga zeker nog eens terug.
Voor de tweede keer had ik 30 minuten geboekt met de anaal optie erbij. Wou haar kontje wel eens voelen na mijn eerste bezoek. Ik ga alleen naar iemand terug als eerste keer meer dan een voldoende was Zodus. Ze pijpt lekker en neemt er haar tijd voor. Dan de gewone standjes even. De gebruikelijke en dan anaal. Was echt wel goed en ze geeft lekker mee. Om af te sluiten rubbertje eraf en mij over haar laten aftrekken. Ik ga zeker nog eens terug.