Passive TS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kevkev

Wandelaar
31
18/06/22
12
Ik ben onervaren in het afspreken met een TS en zou dat graag veranderen. Ik zou graag met een passieve TS afspreken die toch wel een mooi stel borsten heeft.
Welke kunnen jullie mij aanraden?

Ik ben onervaren in het afspreken met een TS en zou dat graag veranderen. Ik zou graag met een passieve TS afspreken die toch wel een mooi stel borsten heeft.
Welke kunnen jullie mij aanraden?
Deze misschien;

Ja deze heb ik al meerdere keren zien passeren, maar vind het een beetje raar dat je een foto moet sturen dus als die u te lelijk vind kan je niet afspreken met haar ofzo?
niks van aantrekken . Ze vindt belangrijk dat er een fysieke klik is… zij heeft mijn eerste TS ervaring bezorgd . Het was zalig .

niks van aantrekken . Ze vindt belangrijk dat er een fysieke klik is… zij heeft mijn eerste TS ervaring bezorgd . Het was zalig .
Wat heb je ze zoal gedaan met haar? En wat verwachte ze eigenlijk terug? Want ik lees dat zij niet neukt alleen maar geneukt word, maar hoe zit dat met andere dingen zoals pijpen en trekken en zoenen? Want zoenen en trekken zie ik nog wel zitten maar wil nog niet direct pijpen

Wel een echte GFE, beschouw haar als een meisje met een grote klit … we hebben lekker gezoend , elkaar gepijpt , ik haar geneukt en we zijn beiden klaar gekomen … ik wou haar zien spuiten ook en ze heeft gewillig getoond wat ik moest doen …

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan