Partygirl-Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Newbie2022

Newbie
5
03/02/22
0
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/partygirl_7951335
opgelicht door deze dame.
Na geld gegeven te hebben,wou ze terug naar haar chauffeur om het geld te geven.
Het geld moest naar haar zus ofzo want die had het geld nodig om te kunnen tanken om zodoende haar weer op te halen.
Want haar chauffeur moest daarna naar huis.
Ik vertrouwde dat niet en was meegelopen.
Ze heeft het geld afgegeven en is weer met mij terug gelopen naar mijn huis.

Na vijf minuten ging haar mobiel,en na een kort gesprek zij zij dat haar zus haar niet kon ophalen en of ik haar dan kon terug brengen.
Aangezie we in dezelfde stad woonden vond ik dat geen probleem(dacht bijmezelf dat ze in ieder geval wel mijn tijd zou volmaken)

Vervolgens zij zij dat ze haar geld dan wel van de chauffeur terug moest hebben,en aangezien we nog niet echt begonnen waren wou ze dan ff snel het geld van de chauffeur terughalen
Ze zij erbij,als je me niet vertrouwd dan laat ik mijn schoenen hier,kan ik.dan ff je slippers aan.

Ik zei nou haal dat geld nou maar want ik wil beginnen.
Zij weg en eigenlijk op dat moment dacht,wat ben ik een eikel.die zien we natuurlijk niet meer terug.En zo gebeurde het dan ook.

Stom stom stom ik dacht waarom ben ik niet weer meegelopen of waarom heb ik niet om haar mobiel gevraagd in plaats dat ze haar schoenen (waarschijnlijk 4 euro bij zeeman) zou achterlaten.

Nou ja in ieder geval een wijze les geleerd.
Ook al wist ik dat je nooit iemand weg moet laten gaan met wat voor excuus dan ook.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/partygirl_7951335
opgelicht door deze dame.
Na geld gegeven te hebben,wou ze terug naar haar chauffeur om het geld te geven.
Het geld moest naar haar zus ofzo want die had het geld nodig om te kunnen tanken om zodoende haar weer op te halen.
Want haar chauffeur moest daarna naar huis.
Ik vertrouwde dat niet en was meegelopen.
Ze heeft het geld afgegeven en is weer met mij terug gelopen naar mijn huis.

Na vijf minuten ging haar mobiel,en na een kort gesprek zij zij dat haar zus haar niet kon ophalen en of ik haar dan kon terug brengen.
Aangezie we in dezelfde stad woonden vond ik dat geen probleem(dacht bijmezelf dat ze in ieder geval wel mijn tijd zou volmaken)

Vervolgens zij zij dat ze haar geld dan wel van de chauffeur terug moest hebben,en aangezien we nog niet echt begonnen waren wou ze dan ff snel het geld van de chauffeur terughalen
Ze zij erbij,als je me niet vertrouwd dan laat ik mijn schoenen hier,kan ik.dan ff je slippers aan.

Ik zei nou haal dat geld nou maar want ik wil beginnen.
Zij weg en eigenlijk op dat moment dacht,wat ben ik een eikel.die zien we natuurlijk niet meer terug.En zo gebeurde het dan ook.

Stom stom stom ik dacht waarom ben ik niet weer meegelopen of waarom heb ik niet om haar mobiel gevraagd in plaats dat ze haar schoenen (waarschijnlijk 4 euro bij zeeman) zou achterlaten.

Nou ja in ieder geval een wijze les geleerd.
Ook al wist ik dat je nooit iemand weg moet laten gaan met wat voor excuus dan ook.
Aangifte doen! Desnoods online en anoniem.
Je hebt haar nummer toch?

Zijn woord tegen dat van haar. Als zij zegt tegen de politie,als het al zover komt,we hadden een sexdate gehad,hij vond het tegenvallen en wilde een gedeelte van het geld terug,maar dat heb ik niet gedaan en ben weggegaan,en nu verzint hij dit verhaal.Dan heb je al een probleem.Namelijk beide verhalen kunnen waar zijn.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan