Recensie Paola Hot girl, Ekeren 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jan.vr

Newbie
20
02/05/22
25
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-italian-girl.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Paola stond al lang op m'n radar. Nudat ze in het Antwerpse passeerde en ik tijd had, wilde ik haar toch eens ontmoeten.

Eerst het positieve ….. Paola is echt een knappe vrouw, een typisch Italiaanse bella donna die haar vrije dagen al "tannend" op het strand spendeert.
Ze was misschien ietsjes zwaarder dan op de foto's, maar niet dat dit stoorde. Heeft ook enkele kleine tattoo's, smaakvol. De foto's en filmpjes komen echt wel overeen met de realiteit. Borsten zijn nog stevig en puur natuur.
Ze is niet perfect Engelstalig, maar de communicatie was wel çava.

De date zelf ….. ze ontvangt in een gewoon appartement, geen recent gebouw maar buiten de inkomhal en slaapkamer heb ik niets gezien.
Slaapkamer is klein en je kledij moet je op een krukje achterlaten.
Ze heeft me gevraagd of ik wilde douchen, maar heb hiervoor bedankt omdat ik al had gedoucht net voor ik vertrok. Ze had een leuk rood setje aan en heels, knap. Ze informeerde of ik wilde beginnen met een massage maar dit zei me niets. Daarna werd de verlichting gedimd en een muziekje opgezet.
Toen ik me had uitgekleed begon ze verleidelijk haar lekkere kont in m'n kruis te duwen, maar zodra je haar borsten wilde vastnemen kreeg je een "no strong hands!" naar je kop gezwierd. Wanneer je ze wil tongzoenen draait ze snel haar gezicht weg. Onze tongen hebben elkaar 2x geraakt, maar kan dit bezwaarlijk als tongzoenen bestempelen 😂 (tanden waren zopas netjes gepoetst).
Ik had pijpen zc gevraagd, maar voor ik het besefte zag ik dat ze toch met condoom bezig was (wel credits to her, want had het zelf eerst niet door). Na dit kortstondig pijpen gaf ik aan haar poesje te willen proeven in 69 (waar ze nochtans mee adverteert en ook communiceert via WhatsApp), maar die vraag werd vakkundig genegeerd.
Vervolgens informeerde ze naar m'n favo standje, cowgirl was m'n antwoord wat ze onmiddellijk ook deed (gedurende 3min. ofzo) nadat ze een nieuwe condoom had aangebracht. Wanneer je haar borsten wil vastnemen, klonk weeral "no strong hands!" , mocht ze enkel zoenen.
Daarna stond ze erop om naar doggy over te schakelen, wat we ook deden.
Ook hier ….. bij het vastnemen van haar billen klonk het weeral "NO STRONG HANDS!", maar deze keer kordater (ik deed duidelijk iets verkeerd).
Ik sport 2x per week, maar zou me nu niet als sterk beschrijven, laat staan dat ik zo'n vrouw bewust zou willen pijn doen. Ik was toen 15min binnen en door die laatste terechtwijzing was de fun er voor mij vanaf. Ik zette de doggy gewoon verder, zonder haar op enige manier nog aan te raken, en stootte mezelf naar een orgasme. Na 20min stond ik al terug buiten.

Conclusie: lekkere vrouw waar je nauwelijks iets bij mag. De focus ligt op doggystyle en het snel afwerken. Het herhalingsgevaar is dan ook "0".

Terug
Bovenaan Onderaan