- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/pamela
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Teleurstellend. Pamela heeft een prachtig figuurtje en haar snoetje is ook ok. Masseren kan ze echter niet. Ik had gekozen voor de VIP en in het bad deed ze weinig meer dan zaniken dat het water zo heet was. Om van het gezeur af te zijn dan maar naar de massagetafel. Daar wreef ze veel doelloos over mijn rug en benen en kronkelde regelmatig met haar lichaampje over me heen. Eenmaal omgedraaid ging dat zo door. Nou ben ik een volwassen vent en geen puber; noem me blasé, maar de tijd dat ik daar opgewonden van werd is lang geleden. Een harde plasser kreeg ik er dan ook niet van, maar ze ondernam niets om daar verandering in te brengen. Ze bleef maar wat wrijven en kronkelen, ondertussen zorgvuldig vermijdend mijn lul vast te pakken. Dit is echt de eerste keer dat een dame letterlijk niet eens een halfslachtige poging deed me klaar te krijgen. Ik denk dat ze beledigd was dat ik geen extra's wilde. Intussen verveelde ik me zo dat ik niet eens op kon brengen er wat van te zeggen. Hoe dan ook, eens maar nooit weer. Intussen vind ik tegenwoordig alleen Nooy nog de moeite waard voor een bezoekje aan deze ballentent. Misschien nog Janet, maar dan moet je extra geld meebrengen voor de extra's, anders is dat ook niks, en dan kan ik beter naar mijn favoriete privéontvangst-dame gaan. Dan heb ik meer plezier voor minder geld.
Laatst bewerkt: