Pam/Pamela/Beatrijs/Mai - Den Haag, Leeuwarden en Veghel: niet gelijk TMM maar wel stof tot nadenken.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Har070

Wandelaar
64
15/11/21
63
5
Laat ik haar gewoon Pam noemen, dit is de kortste naam die zij gebruikt. In het verleden is het mij in 2022 1 keer gelukt om tot een daadwerkelijke date met deze dame te komen. Zij reageert niet, laat of vaag op appjes. Terwijl ik vrij duidelijk ben in mijn communicatie: kan jij vanavond om 20u? (verzonden rond 14u). Pas rond 17u komt er 'ja' binnen (aan het werk, andere dingen te doen, kan ik begrijpen). Ik stuur gelijk een berichtje met de vraag waar ik moet zijn. Rond 18:30 krijg ik het adres. Voor medewandelaars die haar kennen: dat was nog boven de kroeg in de buurt van het Haagse Zuiderpark. Ben rond 19:55 op het adres, wil net aanbellen, komt er een appje: ben uiteten met een vriendin, ben wat later. Het was een mooie zomeravond, dus ik even naar de Turkse super aan de overkant voor een ijsje. Rond 20:15 zie ik een dame het portiek ingaan die aan haar omschrijving zou kunnen voldoen. Rond 20:30 krijg ik een 'ik ben er' appje. Wij hadden vooraf voor een uur afgesproken en dat uur werd ook netjes volgemaakt, ik was waarschijnlijk de laatste voor die avond. Date was okay'ish, Pam was denk ik een beetje high en aangeschoten.

Fastforward naar 2024. Pam adverteert weer en reageert ook weer lekker traag op appjes. Of helemaal niet. En dan ben ik echt niet van de drooggeil appjes. Gewoon kort, beleefd en straight to the point.

Overigens gebruikt Pam nog steeds niet haar eigen foto's. Ze komen in de buurt, dat wel.

Vraag mij bij dit soort dames altijd af: wij hebben beiden iets waar de ander interesse in heeft, handel daar dan ook naar.

ps.
Gelukkig is mijn go-to BBW beschikbaar en die reageert altijd snel, duidelijk en netjes. Hierdoor loopt Pam mijn geld mis.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan