Ik merk dat ik de laatste tijd steeds vaker te maken krijg met het optrekken van mijn ballen, met name tijdens orgasmes. Op zich heb ik me daar eerder nooit druk om gemaakt omdat de bal altijd weer vanzelf terugzakte, alleen merk ik nu steeds vaker dat hij zo ver weg schiet dat hij niet direct vanzelf teruggaat naar zijn oorspronkelijke plek. Ik help hem dan dus zeg maar een beetje mee om hem terug op zijn plaats te krijgen, maar ben wel een beetje huiverig aan het worden dat er een keer komt dat dit me niet meer lukt.
Ik heb gelezen dat ik dan naar de huisarts kan maar dat vind ik toch niet zo'n fijn idee, zeker als het een terugkerend fenomeen mocht gaan worden.
Het liefst zou ik preventief iets doen om de kans te verkleinen dat dit gebeurt. Is er iemand die hiervoor tips heeft?
Ik heb gelezen dat ik dan naar de huisarts kan maar dat vind ik toch niet zo'n fijn idee, zeker als het een terugkerend fenomeen mocht gaan worden.
Het liefst zou ik preventief iets doen om de kans te verkleinen dat dit gebeurt. Is er iemand die hiervoor tips heeft?