Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vanaf 30 worden vrouwen in rap tempo minder aantrekkelijk door ouderdom, waardoor ze niet meer zoveel keus hebben als in hun jonge jaren. En dat realiseren ze zich zelf ook heel goed. Ze gaan dan genoegen nemen met mannen die ze voorheen nooit een kans zouden hebben gegeven. Ik wil dus gewoon een relatie ervaren met een jonge vrouw en niet één waar het beste al van af is.

Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb ook nooit gezegd dat een GFE gelijkwaardig is aan een echte relatie ofzo. Uiteraard is een echte relatie beter dan dat je in plaats daarvan naar een DVP gaat, maar wat als je je hele leven alleen maar bent afgewezen? Het is ook niet alsof ik het nooit probeer, ik probeer het juist vaak. En nee, niet zo vaak dat het wanhopig overkomt. Ik kan dankzij de vele afwijzingen er ook beter mee omgaan hoor, als ik word afgewezen denk ik altijd van 'er zijn genoeg anderen'. Maar als je nooit irl een positief signaal ontvangt of nooit geliked wordt op Tinder dan heb ik geen andere optie om maar even een DVP te bezoeken. Anders word ik echt depressief, door het ontbreken van de gewenste intimiteit met een vrouw.

Terug
Bovenaan Onderaan