• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Oostenrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pauljanzi

Newbie
16
11/04/23
4
Beste collega 's wandelaars en automobilisten,

ik zie dat er geen algemeen forum is voor Oostenrijk..wel voor specifieke plaatsen waaronder Wenen natuurlijk.

Aangezien ik eerdaags meerdere keren naar Oostenrijk zal reizen graag ervaringen met dvp in club , prive en op straat( auto)...ik hoor graag van u.
 
Een tip, Laufhausen in Oostenrijk zijn ook heel makkelijk via google te vinden! Laufhausen gevolgd door de stad waar je een Laufhaus wilt bezoeken! Zo heb ik vorig jaar tijdens mijn vakantie ook meerdere Laufhausen gevonden in Graz! Prijzen daar waren gemiddeld 100 euro per half uur standaard inclusief pzc. Daarnaast heb je in Oostenrijk ook nog een website vergelijkbaar met deze site, dat is erotikforum.at
 
Laatst bewerkt:
Hi all,
Volgende week zit ik een week in Villach, iemand nog een tip om thuisontvangst te vinden of zijn het alleen laufhausen waar je DvP kunt vinden?
Voor thuisontvangst in Villach en omgeving zou je ff op erotikforum.at moeten kijken. Daar staan veel recensies en links naar de dames op die thuisontvangst doen. Die site is een beetje vergelijkbaar met deze site maar dan over Oostenrijk!
 
En nog een site gevonden met reviews: ohne-service.com.

Gisteren naar Laufhaus Paradis in Klagenfurt geweest en afgesproken met Nina. By far De mooiste meid waar ik sex mee heb gehad 🤗
De foto's zijn echt en ze is superlief, eigenlijk veel te lief voor dit vak. Voor een uur €160 betaald maar echt een topdate gehad!
Ik zou haar zo mee willen nemen naar huis haha.

Meer dan 30min gebeft, wat ze erg kon waarderen.

Mocht je in de buurt zijn: dit is een toppertje!!

 
En nog een site gevonden met reviews: ohne-service.com.

Gisteren naar Laufhaus Paradis in Klagenfurt geweest en afgesproken met Nina. By far De mooiste meid waar ik sex mee heb gehad 🤗
De foto's zijn echt en ze is superlief, eigenlijk veel te lief voor dit vak. Voor een uur €160 betaald maar echt een topdate gehad!
Ik zou haar zo mee willen nemen naar huis haha.

Meer dan 30min gebeft, wat ze erg kon waarderen.

Mocht je in de buurt zijn: dit is een toppertje!!

Ja, de service in die Oostenriijkse Laufhausen is over het algemeen veel beter dan bij zowel raamhoeren als privéhuizen in Nederland! Ik wandel graag in Oostenrijk, dat is echt een geweldig land voor onze hobby!
 
Terug
Bovenaan Onderaan