Ontvangst door DVP in een bekende omgeving

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.190
06/07/21
1.315
49
Speciaal bij priveontvangst kom ik wel eens in een omgeving die vanuit een ander bestaan goed ken. Zo ben ik een paar keer ontvangen door dames in een gebouw wat naast een voormalig kantoor staat waar ik heb gewerkt. Of ik wordt ontvangen in een straat waar ik gewoond heb. Of vlak bij een vriend waar ik vaak over de vloer kom. Mij geeft dat een extra beleving. Beetje stout en ondeugend. Ook als je dan later weer eens in die straat bent op weg naar die vriend, kijk je door dat raam en denkt. Men moest eens weten. Hebben jullie dat ook?

Mij houd het juist tegen. Er zit nu een dvp 1 dorp verderop die pijpt en slikt. Zou er graag langs gaan maar straks is het een bekende :ROFLMAO:
Nog beter. Ik heb een super lekkere buurvrouw naast me wonen. Ja, het klinkt cliché, maar het is echt zo. Als ik erachter zou komen dat die amateur-dvp was, zou ik het wel weten. ?

Ik heb het niet perse in buurten waar ik vroeger heb gewoond of gewerkt. Maar wel als ik nog eens langs die huizen kom. Dan denk ik er altijd aan terug. Zo heb ik een plaats in een flat op de bovenste verdieping en ik kwam daar regelmatig met de trein langs. Dan denk je toch als je uit het raam van de trein naar dat gebouw kijkt daar heb ik een aantal fijne uurtjes doorgemaakt.

En de langste?
Ooit lang geleden ( +30 J ) mijn start gemaakt in Eindhoven, in de uitvindersbuurt, sommige oudere kennen het nog wel denk ik, Tilburg = Eindhoven = Tilburg 60-70 Km, maar wel altijd met een wip in Eindhoven. Dus niet voor niets gereden, en werd 8 van de 10 keer nog gecombineerd om niet op te vallen bij het thuisfront

Nu dus max 1,5 Km van mijn woonhuis, en dat bevalt goed.

Laatst bewerkt:
Ik zit in het vastgoed. Is wel heel lang geleden maar het is mij eens bij de incheck overkomen dat ik de nieuwe huurster de week ervoor had geneukt in de Poeldijksestraat…
Waar ik woon appartementsgebouw moet er ook eentje zitten ik weet wel welk verdiep naar durf het niet te vragen wie het is op ieder verdiep drie huis deuren ,zoek het wel eens uit ?

Waar ik woon appartementsgebouw moet er ook eentje zitten ik weet wel welk verdiep naar durf het niet te vragen wie het is op ieder verdiep drie huis deuren ,zoek het wel eens uit ?
Daar zou ik toch nieuwsgierig naar zijn. Zo nieuwsgierig dat ik dat ook wel uitgevonden kreeg. Met maar drie deuren per etage, moet dat toch niet zo moeilijk zijn?

Daar zou ik toch nieuwsgierig naar zijn. Zo nieuwsgierig dat ik dat ook wel uitgevonden kreeg. Met maar drie deuren per etage, moet dat toch niet zo moeilijk zijn?
Nee maar als ik de andere verdiepingen controleer ,daar hangen camera's en de conciërge is een goede collega van mijn partner ?en die concierge bekijk geregeld deze beelden ?

Ik zit in het vastgoed. Is wel heel lang geleden maar het is mij eens bij de incheck overkomen dat ik de nieuwe huurster de week ervoor had geneukt in de Poeldijksestraat…
Ik ben nog niet zo lang geleden in een appartement geweest dat eigenlijk in de verkoop stonden, was verder leeg, alleen op de afwerkplek stond een bed met een matras erop, was een vier slaapkamer appartement verdeeld over twee verdiepingen, met achteraf bezien 4 dames aan het werk, kon eigenlijk makkelijk , omdat elk twee slaapkamers een eigen badkamer hadden op de verdieping. Toegang via eigen deur met video controle.
Iemand is daar toch wel een week of 5 op binnengelopen vermoed ik zo maar, een makelaar die het verhuurt aan een organisatie die dames in dienst hebben. achteraf wel een beetje vreemd.
Was een appartement van ruin 7 ton in Tilburg , dus niet een uitgewoond flatje op die hoog achter.

Ik heb dat regelmatig..
Zelfs een keer in Breda..
Nieuwbouwwijk van net voor het millennium..
Kwam bij een flatgebouw uit dat ik nog aan gewerkt had..
Zegt de dame bij binnenkomst 'want to shower first?'.. En ik liep zo einde hal rechtsaf..
Bij terugkomst vroeg ze 'how did you where the bathroom and shower was?'..
En ik zo 'I built this place, sweety'..
Dat kwam NIET goed binnen eerst..
Maar ik rijd dikwijls zat door steden en buurten, en dan denk ik.. 'daar heb ik geneukt', en daar, en daar, en daar?

Ik ben een paar keer bij een dame op privéontvangst geweest en dat was in de straat waar mijn baas ook woont . :eek:

Ik vroeg haar of ze geregeld stiekem een buurman over de vloer kreeg en haar antwoord daarop was... ja geregeld hoor

Ik zie mijn baas dagelijks , tja soms wel raar wanneer die me dan aan deze dame in zijn straat doet denken ... hij moest eens weten .

Of hij ook één van de buurmannen is die stiekem ook op bezoek gaat bij haar wil ik liever niet weten :D

Maar ik rijd dikwijls zat door steden en buurten, en dan denk ik.. 'daar heb ik geneukt', en daar, en daar, en daar?
ik heb dan geen huizen gebouwd maar dat laatste herken ik wel als ik door Amsterdam/Amstelveen rij. Komen wel goede herinneringen boven als ik door de stad ga.

Ik verdenk mijn buurvrouw er van een dvp te zijn. Beetje ordinair blonde vrouw, geen baan wel af en toe mannen die bij haar aanbellen (een enkele keer belt zo'n idioot bij mij aan) en daar naar binnen gaan terwijl ze volgens mij een vriend heeft. Heb alleen nooit een advertentie gezien waarvan ik dacht dat zij het zou kunnen zijn. Zeven jaar geleden toen ik hier net kwam wonen dacht ik wel, wow die ziet er goed uit - toch is het denk ik maar beter om niet in je eigen vijver te plassen.

Vanmiddag weer eens op jacht geweest op kinky, wat app contact met dames, en wat denk je , zit er weer eentje om de hoek 75 mtr weg, "come now bby" was de tekst , ja dag ,mijn buurvrouw houd alles bij hier in de buurt, moet bekennen dat ik er al eens geweest ben ,maar dan wel midden in de nacht, en goed geil, en een mindere ervaring had, dus nu maar even afgewimpeld dat het moeilijk parkeren is in de buurt, en met vergunningen, best handig als je de buurt kent. :cool:

@tkwsnh Ik wou dat 't mijn buurvrouw was in mijn appartementencomplex. Is ook zo'n milf, single moeder, 36 maar ziet eruit als 28, licht getint en suuuuper lekker. Helaas, gewoon een normale baan. Als ik ook maar een beetje een vermoeden had dat zij dvp zou zijn, zou ik toch zeker m'n kans grijpen. ?

Die buurvrouw van mij is 45+ en ziet er uit als 45+. Tegen mij doet ze normaal maar ze kan best een kenau zijn... hoor ik door de betonnen muur heen. Ach, genoeg leuke dvp's in Amsterdam. Zou het onhandig vinden om een klantenrelatie met haar aan te gaan en dan me verplicht voelen om de zoveel tijd te gaan. Vind het juist lekker dat elk bezoekje wel eens mijn laatste weerziens kon zijn.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan