Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik ben niet meer gegaan door de gemengde reviews die ik las.Beste Gertjan, bent u dan geweest naar omega? Hoe was de ervaring met flower of amber of kimberly?
De czech GW viel mij behoorlijk tegen. Niet opwindend om alleen tegen het onderste deel van de dame te kijken. Gelukkig waren de 4 aanwezige dames in de speelruimtes heel actief en bloedgeil. De mannen en ik dus ook hebben het goed gehad. Het waren geen fotomodellen maar toch nette gewillige dames.Vrijdag a.s. czech glory wall...iemand ervaring mee?
Wij willen wel eens langskomen...
Ben gisteren naar omega geweest, enkel Amber was aanwezig. Ik kan je zeggen dat zij echt een toppertje is. Amber is nog een vrij jonge dame met de rondingen op de juiste plaats, Haar lichaam is fluweel zacht. Ze pijpt lekker nat en diep waarbii ze de ballen niet vergeet. Heb meerdere malen op men tanden moeten bijten om niet klaar te komen. Uiteindelijk toch condoom aangedaan en lekker geneukt. Het duurde niet lang voor ik kwam. Ik ga zeker terug als Amber aanwezig is. Verslaving gevaar = heel groot!Beste Gertjan, bent u dan geweest naar omega? Hoe was de ervaring met flower of amber of kimberly?