WHEM Olivia uit Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga voortaan niet meer op particulieren af. Beter een salon waar je de dames real life kunt ontmoeten. Er wordt mij teveel geklooid met foto's, prijzen, mogelijkheden etc....
Ook daar kan het flink misgaan. Ik werk legaal via huizen en zelf zij hebben regelmatig misbruik gemaakt van mijn fotos en naam.

Vraag vooraf goed wat de diensten zijn, wat incl en excl is. Wat alle extra kosten zijn voordat je ook maar een stuiver neerlegt. En luister er goed naar! Check ook eerst hier de recensies van het huis mbt agenda, dames etc zodat je in een fatsoenlijk huis terecht komt.

Er is gewoon een hoop gekloot

Ook daar kan het flink misgaan. Ik werk legaal via huizen en zelf zij hebben regelmatig misbruik gemaakt van mijn fotos en naam.

Vraag vooraf goed wat de diensten zijn, wat incl en excl is. Wat alle extra kosten zijn voordat je ook maar een stuiver neerlegt. En luister er goed naar! Check ook eerst hier de recensies van het huis mbt agenda, dames etc zodat je in een fatsoenlijk huis terecht komt.

Er is gewoon een hoop gekloot
Hi Noortje, thanks voor je reactie! Dat zet mij nog eens aan het denken... Het beste is natuurlijk als dames zelfstandig zijn... In andere gevallen ga ik vooraf zeker even bellen! Hoe denk je over Leidenprive?
Het kan natuurlijk wel om een dame via Kinky af te spreken maar ik heb meestal een naar gevoel als het in de haak is... Als ik dan verder graag en kom toch recencies tegen (niet alleen op Kinky) dan is het meestal toch niet zoals de advertentie doet vermoeden... Daarom de moed een beetje opgegeven eerlijk gezegd... natuurlijk jammer voor de dames die wel goed werk leveren...

Hi Noortje, thanks voor je reactie! Dat zet mij nog eens aan het denken... Het beste is natuurlijk als dames zelfstandig zijn... In andere gevallen ga ik vooraf zeker even bellen! Hoe denk je over Leidenprive?
Het kan natuurlijk wel om een dame via Kinky af te spreken maar ik heb meestal een naar gevoel als het in de haak is... Als ik dan verder graag en kom toch recencies tegen (niet alleen op Kinky) dan is het meestal toch niet zoals de advertentie doet vermoeden... Daarom de moed een beetje opgegeven eerlijk gezegd... natuurlijk jammer voor de dames die wel goed werk leveren...
In privehuizen spreek je vaak niet met de dame maar met een gastvrouw/gastheer (tenzij ze net als ik speciale toestemming heeft voor eigen nummer gezien ik ook als zzp werk op andere locaties)

Een goede dame zoeken is gewoon ontzettend lastig. Misschien als je prive je wensen kunt doorsturen dat ik eens kan kijken. Ikzelf ben actief in regio Rotterdam en Den haag (en eindhoven) dus misschieb dat ik je opweg kan helpen met wat dames?

Dan houden we dit topic ook schoon :)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan