Recensie Olivia, Spalbeek/Sint-Truiden 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stevigestoter

Wandelaar
27
22/05/23
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/olivia-735
Totale kosten (in euro)
€180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden heb ik Olivia eens bezocht. Ik had ze 's morgens gestuurd via Whatsapp en het afspreken ging vrij vlot. In de namiddag afgesproken en toen ik er aankwam deed er een prachtige dame open in een sexy lingeriesetje. Ik vroeg of ik me nog eerst mocht douchen en dat was geen probleem. Ik betaalde haar, deed mijn kleren uit en ik mocht haar volgen naar de badkamer. Terwijl ik me douchte ging ze ook uit de kleren en babbelden we al even over vanalles en nog wat. Olivia is een sympathieke vrouw die je direct een goed gevoel geeft alsof je elkaar al jaren kent dat was toch hoe ik het aanvoelde. Als ze het voor je heeft en je behandeld haar goed krijg je hetzelfde terug. Na het douchen naar de slaapkamer gegaan waar het gezellig was en ik begon haar te beffen en te vingeren. Ze heeft een prachtig en strak poesje wat een genot is om aan te likken. Erna liet ik me pijpen en wow dat was geweldig ze geeft alles wat ze in zich heeft. Normaal duurt het bij een blowjob minimum 10 minuten voor ik klaarkom maar haar heb ik moeten doen stoppen na enkele minuten of alles was in haar mond en zeker als ze je ballen ook nog eens begint te verwennen. Daarna haar nog is gebeft en gevingerd terwijl zij mee over haar clitje wreef en ze kwam klaar waarna we nog even standje 69 deden. Dan condoom om en in cowgirl begon ze me lekker af te rijden. Ze genoot van mijn penis en ze had ook super veel goesting. Daarna overgeschakeld op doggy wat een super uitzicht geeft over haar lekker kontje en erna lepeltje-lepeltje. Jeetje haar poesje is zo strak en het was al even geleden dit kon ik niet blijven volhouden. Uiteindelijk naar missionaris gegaan en haar nog is stevig gestoten tot het niet meer te doen was en ik klaarkwam. Daarna me weer opgefrist want het was vrij warm en afgesloten met een drankje. Mij ziet ze zeker nog terug!
 
Terug
Bovenaan Onderaan