Recensie Olivia, InaDivina, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makelovenotwar

Wandelaar
81
05/01/23
85
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://inadivina.com/archives/divinas/olivia
Totale kosten (in euro)
800
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Olivia is weer een absolute topper van InaDivina (zoals ik gewoon ben).

Ik had met Ina afgesproken dat Olivia alvast incheckte en als ik binnenkwam dat zij al voorovergebogen klaarstond, met alleen een string en hoge hakken aan. Mooi dat Ina zulk soort dingen altijd graag regelt.
Zo gezegd, zo gedaan. Toen ik binnenkwam zag ik een hele mooie kont (in haar profiel staat dat ze een normale kont heeft, dat klopt niet, haar kont is een kunstwerk). Ze leunde tegen het bureau. Ik betastte haar zonder dat we een woord zeiden. Wat een lekker lichaam had ze. Daarna pijpte ze zalig en kwam ze op me zitten. Dat deed ze heerlijk. Vele dames weten niet hoe ze een man lekker kunnen berijden. Olivia wel.
Daarna hebben we ons aan elkaar voorgesteld. Olivia is een hele lieve intelligente jongedame. Haar gezelschap als persoon is alleen al genieten. Tijdens een leuk gesprek, onder het genot van een dankje, hebben we elkaar wat beter leren kennen. Na een tijdje trok ze, zoals afgesproken, een strak fitness pakje aan. Eindelijk kon ik zo'n lekkere petite fitnessbabe betasten. Even later begon ik haar de beffen. Olivia heeft een verrukkelijke poenie, echt genieten. Ze houdt van dirty talk, wat aan mij wel besteed is. Na een tweede klaarkomen (Olivia had me lekker afgetrokken, nadat ik haar doggy had genomen) hebben we nog wat gepraat, waarna de tijd om was. Ik heb haar mooie string als aandenken.
Olivia houdt van het spel en dat merk je. Ze heeft de zeldzame combi van jong zijn en toch heel vaardig.

Olivia heeft opgespoten lippen. Waar ik niet over het algemeen zo'n fan van ben, maar het was wel heel lekker om haar lippen rond mijn grote vriend bezig te zien. Bij haar stond het wel.

Olivia is een Perzische afkomst.

Herhalingsgevaar is levensgroot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan