Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben deze week bij Olivia geweest

Communicatie was prima.

Nieuw appartement in Amsterdam Noord waar ook andere dames ontvangen.

Bij binnenkomst mocht ik meelopen naar Olivia's kamer. Het viel me direct op hoe klein ze is. kleiner dan 1,55 denk ik en heel petit. Ze lijkt wel op sommige foto's maar wel minder glamoureus. De video op Kinky is ze wel maar ik vind dat ze er in het echt toch anders uitziet. De cup c kan ik echt niet plaatsen, eerder een cup b (wel fake).  Ik wilde nog even douchen maar moest wachten op een andere wandelaar die in de badkamer was... Dan meer even elkaar verkend. Beetje tongzoenen wat ze goed doet. Na het douchen terug naar haar kamer.

Ze kwam op mij liggen, en begon mij overal te zoenen, even aan mijn ballen gelikt en daarna zonder condoom met heel veel spuug gepijpt, erg geil gezicht. Er staat een grote spiegel wat het allemaal wat spannender maakt. Daarna condoom erom heen en een aantal standjes gedaan en in doggy klaargekomen.

Nog even gedoucht waarbij ik haar huisgenoot echt megahard in de andere kamer hoorde kreunen😁. Je weet in ieder geval echt zeker dat je daar niet alleen bent. Al met al leuke ervaring maar voor mij eenmalig. Ik vind haar te petit en de sex ondanks dat ze echt haar best doet iets te mechanisch

Goed
Uitstekend
Goed
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan