Recensie Olga, Zoetermeer 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
167
13/06/22
172
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6202902-olga
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een bezoek met Olga in Zoetermeer was snel gemaakt.
Bij binnenkomst werd ik ontvangen door de dame van de foto's.
Zij heeft een lieve lach, communiceren in Engels ging gemakkelijk, maar zij heeft vooral een lekker lichaam.

Op bed ging zij bovenop mij zitten waardoor ik met haar heerlijke borsten en tepels kon spelen.
Het pijpen zonder deed zij op haar knieën naast mij van de zijkant. Ik had hierdoor mooi uitzicht van de zijkant op haar lichaam en billen.

Verder heb ik het heerlijk naar mijn zijn gehad.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6202902-olga
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook een bezoekje gebracht aan Olga in Zoetermeer. Vaker dames uit dit groepje bezocht dus een afspraak was snel gemaakt.

Olga is dezelfde dame van de foto's maar een paar jaartjes en een paar kg meer dan op de opgepoetste foto's. Ik vond haar stilletjes cq timide en zoals bij bijna elke dame uit deze groep gelijk terzake: afrekenen en douchen/handjes wassen.

Terug op de kamer lag ze al klaar op bed dus braaf meegedaan; beetje zoenen zonder tong en mijn aanstalten om haar te likken wees ze af. Het voelde wat braafjes en kil aan zonder enige opwinding dus ben ik maar gaan liggen en nam ze mijn slappe pik in haar mond. Na wat aanwijzingen van mijn kant en met wat geile gedachten kwam er toch nog wat leven erin. Snel maar een condoom erom en haar staand doggy lang, hard en diep tegen die billen staan kletsen. Geneukt worden is kennelijk meer haar ding; ze kreunde erop los terwijl ze het laken stevig vasthield. Uiteindelijk afgepeigerd me klaar laten pijpen. Ze kreeg een beetje in haar mond wat ze gelijk op me uitspuugde en de rest sjorde ze vrij hardhandig eruit. Praten houdt ze niet zo van of in ieder geval niet met mij dus gelijk maar opgestaan, opfrissen, aankleden, kusje erop en het bliksembezoekje was weer over. Ruimschoots voor de betaalde tijd stond ik al weer buiten.

Leuk voor een keer maar iets te tam voor mij; 6,5 rapportcijfer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan