Laatst ben ik bij Olga langs geweest voor een uurtje massage met b2b massage met happy-ending.
https://www.marktplaats.nl/v/dienst...am-massage-ckrub-wax-knippen-baard-0638341775
Ze ontving mij op hetzelfde adres als haar collega Erika/Tetiana (naast de vuilcontainer zeg maar
).
De massage stelde niet veel meer voor dan 30 minuten over je rug en benen gewreven worden op een inklap massagetafeltje.
2 minuutjes heeft ze met haar borsten over mijn rug heen gewreven en daarna mocht ik mij omdraaien.
Toen kwam uiteraard het beste gedeelte en dat deed ze goed.
Ik heb nog wat aan haar tepels gezogen en haar wat gevingerd terwijl ze lekker aan het trekken was.
Na het klaarkomen nog even gedoucht in een best wel armoedig klein en beetje vieze doucheruimte.
En ik kon mij afdrogen met een beetje muffige ruikende handdoek.
Na 50 minuten stond ik weer buiten met een mini blikje frisdrank.
Tja, het was oké voor een keertje.
De handjob was goed maar de massage was eigenlijk een beetje irritant slecht en eentonig.
Haar collega Tetiana vond ik daarentegen een stuk beter masseren (iig steviger en gevarieerder).
Tetiana gebruikte een soort van massage (hand)hulpstukken.
Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt maar was best oké eigenlijk.
Olga laat zich gewillig door iedereen volspuiten als ik het allemaal goed het begrepen.
Op 1 of andere manier vindt ik dat wat onvoorzichtig.
Ik was benieuwd naar de massage etc van Olga maar ik denk dat het voor mij bij deze 1ne keer zal blijven.