- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ola-geil-pools-vrouwtje-34-jaar.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag voor ze weer vertrekt naar Polem nog een uurtje bij Ola geweest. Wat is dit een TOPPER!!!!
Ik was nog maar nauwelijks op de kamer, nam ze me al in haar mondje om maar zo snel mogelijk hard te krijgen.
Dit duurde uiteraard niet lang, en om niet meteen mijn kruit te verschieten haar eerst even heerlijk gelikt, wat luidkeels gewaardeerd werd.
Hierna gaf ze zelf aan dat ze geneukt wilde worden, en wie ben ik om dat dan te weigeren? wat is deze vrouw strak zeg, heerlijk..
Op gegeven moment aangegeven dat ik haar anaal wilde nemen, geen probleem.
Heerlijk anaal bezig geweest, en mijn zwemmertje is haar darm geschoten..
Hierna nam Ola het initiatief voor een massage, goed bedoeld maar niet echt geweldig.
Ze merkte dat ik al wel weer zover was voor de tweede ronde, eerst heerlijk gepijpt, daarna zij bovenop.
Tenslotte in missio geëindigd, en alles heerlijk over haar poes en buik heen gespoten.
Kortom, echte aanrader, zuinig op zijn, erg verslavend
Ik was nog maar nauwelijks op de kamer, nam ze me al in haar mondje om maar zo snel mogelijk hard te krijgen.
Dit duurde uiteraard niet lang, en om niet meteen mijn kruit te verschieten haar eerst even heerlijk gelikt, wat luidkeels gewaardeerd werd.
Hierna gaf ze zelf aan dat ze geneukt wilde worden, en wie ben ik om dat dan te weigeren? wat is deze vrouw strak zeg, heerlijk..
Op gegeven moment aangegeven dat ik haar anaal wilde nemen, geen probleem.
Heerlijk anaal bezig geweest, en mijn zwemmertje is haar darm geschoten..
Hierna nam Ola het initiatief voor een massage, goed bedoeld maar niet echt geweldig.
Ze merkte dat ik al wel weer zover was voor de tweede ronde, eerst heerlijk gepijpt, daarna zij bovenop.
Tenslotte in missio geëindigd, en alles heerlijk over haar poes en buik heen gespoten.
Kortom, echte aanrader, zuinig op zijn, erg verslavend