Recensie Oksana, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Wandelaar
02/11/23
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5397301-oksana
Totale kosten (in euro)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is een prachtig meisje. De foto's met licht blauwe lingerie en de zwarte jurk komen het meest overeen met de realiteit. Ze is ong 180 cm met een prachtig strak figuur. Cup B/C (geholpen).

Haar Engels is redelijk. Ze is erg lief. We begonnen over koetjes en kalfjes. Tijdens het gesprek streelt ze over mijn lichaam. Dat komt amper voor.
Het zoenen (tz) kan beter. Haar lippen zijn erg zacht. Ze gebruikt de tong weinig. Oraal was erg goed. Ze is meegaand tijdens de intimiteit. Ze vraagt wat je wil en volgt. Ze heeft een lieve geile kreun.
Door haar mooie verschijning kon ik het niet lang volhouden. Erg te vrede met de date.
8 van de 10.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo op basis van reacties hier een afspraak met OKSANA gemaakt. geen seconde spijt gehad. Moest voor zaken in Amsterdam zijn . Dame kwam binnen sexy & classy. Wat een schitterende vrouw. echt de dame van de fotos. Zakelijk afgerond en heerlijk gestart met TZ ook pzc was goddelijk. Jeej moest mijn best doen niet meteen te komen. Allerlei standjes gedaan waarbij zij aangaf wat ze lekker vond. Een absolute aanrader deze dame. Alle waar naar waarde geldt hier zeker. Als ze weer in Amsterdam is maak ik zeker een afspraak. In mijn top 10. Ben lief en netjes voor haar en beleefd en je krijgt de volle 100% terug voor wat je geeft .

She was with natural make up. And looked stunning and classy. She doesnot look like the picture with the hair back, which appears average.
I think she is the most beautiful girl I ever seen, with those dreamy lazy eyes.

€50 extra for each: owo and cim

Laatst bewerkt:
I guess her rates would be to filter customers and not because of looks or services. My thinking is if rates go up better be the looks and service as well. I see from your review service is top but I wouldn't pay that much for these looks. ( unless she is famous)

Luckily tastes are not the same for all. So maybe you like one girl the otherone dislikes. And my experience some less expensive girls might do the trick but in this segment you tend to have beautiful girls who like to work for the money and make you a happy camper and that is what it is all about.

//Edit mod: from here we continue with reviews!

Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
The pictures in the advertisement were so perfect that I was both anxious and delighted, having encountered many mismatches between photos and real-life appearances before.

The booking process went very smoothly, coordinated by the booker.

The apartment was located near the National Museum and easily accessible by public transportation. When the lady opened the door, "Wow!" She looked exactly like the woman in the pictures. She was 1.80 meters tall, had a slim figure with no excess fat, and wore sexy lingerie. At that moment, a smile appeared on my face: Haha, I had met a "goddess."

After freshening up, we started kissing and caressing each other. She smelled great, and there were no unpleasant odors in her mouth or vagina (which is rare). Her breasts were silicone but felt very soft to the touch. Her oral skills were average and could use some improvement. However, because of her devilish figure and angelic face, I quickly surrendered.

After the first round of sex, she gave me a massage, which I really enjoyed.

This lady is currently the top-ranked in my experience (slim figure, 1.80 meters tall, no body odor, clean apartment), making every euro I spent worth it.

Unfortunately, her English was not very good, so we couldn't have a deep conversation.

Terug
Bovenaan Onderaan