• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Oana, Etten-Leur 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.529
30/06/21
4.431
41
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7607096-oana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
ik had de laatste week al zo'n vermoeden dat er in een bepaald hotel in Etten-Leur weer een zwik Roemeentjes was neergestreken
dus hield het in de gaten..
alle dames die op Kinky adverteren vanuit Etten -Leur zitten daar ..
vorige week al met 1 of 2 wat contact gehad ,maar telkens liep dat op niets uit..of begon men met 'i come 2 you @ your place'..
dat gaan we niet doen..want iedereen in de straat denkt dat ik verstokte vrijgezel ben die het helemaal gehad heeft met vrouwen (integendeel)
dus ik moet geen X5 of Passat met roemeens kenteken voor de deur waar ineens een jonge dame uitstapt..

ineens dook deze dame op op Kinky..en ik wist meteen dat ze part of the gang was..
foto's ongeshopped..gezicht duidelijk te zien..
ik had tijd ,laat in de middag ,dus appje gedaan..kreeg vriendelijk bericht terug in het Engels..wat ik wilde/hoe mijn dag was/waar ik zin in had/etc
niet puur zakelijk zoals de meesten..dus dat waren al 2 goede eigenschappen..
tijd afgesproken en kreeg meteen het adres..had ze niet hoeven geven..dat wist ik al..was er jaren terug ook al geweest..ik meen 3x ofxzo..
parkeren is daar kat met een u..maar goed daar komen we wel uit..

het hotel heeft ook een bar en terras en bij aankomst zag ik meteen dat het vol Roemenen zat..ook zat Roemeense auto's overal geparkeerd..een mooi dametje op de stoep liep in het Roemeens te bellen met het uitzendbureau..dat belooft wat voor de toekomst..
ik had meteen door dat 1 van de gasten en een wat oudere dame op het terras bij de dames( 3 of 4 stuks) op de hotelkamers hoorden..
ik liep naast het terras af en zag me texten..,waarop de jongen tegen de dame zei ,dat is hem denk ik.., 2 tellen later belt de oudere dame naar mijn Oana..in het Roemeens 'zwart T shirt ,lichte spijkerbroek bij de nachtingang'..'geen politiste'..
ik steek mijn duim omhoog en zeg 'da intradever'..
ik werd binnengelaten door het meisje..
in spijkerbroek en topje..werd netjes begroet door haar in het Engels en hop mee naar de kamer ..onderweg vollop small talk..
op de kamer betaald voor een half uur .want na mij stond al een andere heer geplanned..,zag ze onderwijl nog wel appen..waarschijnlijk met het 'personeel' op het terras voor de deur..
hoe men dat doet in de winter bij 5 graden buiten..?..tsja..maar ze houden alles strak in de gaten in ieder geval..
uitgekleed en wasje gedaan met de losse douchekop..en toen stond ze dus naast me ineens..de eerste 4 foto's is ze 100% ..joekels van naturelle tieten en ik schat ze kort tegen de 1.70m..22 schat ik ze niet..denk een tikkeltje ouder..
pzc zat in de prijs in..en dat doet ze goed..ook mocht ik de DD cups(echt not plastic) zuigen en kneden ,haar zoenen zonder tong..waarbij ik merkte dat ze net gerookt had..maar toch vond ik dat niet storend..
ik voelde dat ik al snel ging komen tijdens het gepijpt worden ..dus vroeg ik om te stoppen..
heb haar toen in 2 verschillende invalshoeken heerlijk gebeft en zachtjes gevingerd..kontje kwam van het matras af..al weet ik niet ofdat ze klaarkwam uiteindelijk..
moest toch maar klaarkomen van der dus begon ze me weer te zuigen..na een minuut of 5 gaf ik aan voor een tittyfuck en haar tieten onderspuiten en dat was goed
beetje lube ertussen en binnen enkele minuten de ontlading..uiteindelijk niet aan neuken toegekomen..maar dat maakt me niks uit
ze kan goed zuigen en die tieten nodigen het uit en het half uur is zo om..
beetje schoon gemaakt en nog wat gefriemeld..
ik wilde eigenlijk niet weg..had nog wel een patroon in het magazijn..naar de volgende soldaat kwam eraan..
heb ook gezegd ,dat ik nog een keer terug kom bij haar..
liep bij het naar mijn bus lopen nog langs het terras, en knikte naar de oude dame..'organizat'..zei ik nog..ze had me wel door dat ik hun doorhad..ach ja..als ze nog wat van die dametjes regelen?..ze doen maar verder..

resume,
het is de meid van de foto's
pijpt goed..maar houd niet van zaad in haar mond ,dus kijk uit
spreekt Engels en wat Duits
liefhebbers van dubbel D aan het juiste adres
geen typische Roemeense afwerksex..ze neemt toch wel de tijd
neemt initiatief
prijs is goed
 
dan had ik vroeger op de bouw ,elke morgen wel om kunnen draaien..
maar ik versta wat ze zeggen..dus dat scheelt..
het waren 2 jonge gasten..een andere blonde meid die ook op Kinky staat en oudere dame..zat ook nog een vent aan de overkant in een oude 5 serie..ook een Roemeen..hoeft er niet bij te horen..maar zal wel..
ik word daar niet warm of koud van verder..
 
Mooie dame lijkt me. Maar na slechte ervaringen met een paar roemeense kleerkasten is dit helaas een no-go voor mij.
zal wel meevallen..
ze gaan je heus niet in je nek springen op een terras..
en als je terug naar je auto loopt omkijken ofdat je niet gevolgd word..
heb ooit maar 1x meegemaakt dat er een neger ,type wat vroeger op galleischepen voer ,op balkon stond bij een Latina..maar dat was meer voor HAAR veiligheid ..
'you know he or both of us are going over the railing ,if he starts acting funny right?' zei ik tegen haar..
zo'n opmerking is meestal genoeg..
ik ben niet bang aangelegd..ben je dat wel?..gewoon doen alsof je dat niet bent..
 
zal wel meevallen..
ze gaan je heus niet in je nek springen op een terras..
en als je terug naar je auto loopt omkijken ofdat je niet gevolgd word..
heb ooit maar 1x meegemaakt dat er een neger ,type wat vroeger op galleischepen voer ,op balkon stond bij een Latina..maar dat was meer voor HAAR veiligheid ..
'you know he or both of us are going over the railing ,if he starts acting funny right?' zei ik tegen haar..
zo'n opmerking is meestal genoeg..
ik ben niet bang aangelegd..ben je dat wel?..gewoon doen alsof je dat niet bent..
jij hebt echt geen idee wat ik heb meegemaakt met dat scum. dus ik zal maar niet verder reageren. Ik hoop een ding dat je niet hetzelfde gaat meemaken wat ik heb mee gemaakt want ik garandeer je jij schijt 7 kleuren stront in dat geval.
 
jij hebt echt geen idee wat ik heb meegemaakt met dat scum. dus ik zal maar niet verder reageren. Ik hoop een ding dat je niet hetzelfde gaat meemaken wat ik heb mee gemaakt want ik garandeer je jij schijt 7 kleuren stront in dat geval.
nooit aan huis laten komen
en als je dat perse toch wil..zorgen dat je 'voorbereid' bent..
meer zeg ik niet..
maar nooit onnodige risico's nemen met Oostblokkers..
nou ben ik way outta line als ik dit zeg..en een hoop wereldvreemde 'arme mensen die hierheen komen omdat ze het zo slecht hebben' denkenden..die dit 'generalisernd/discriminerend' vinden..
80% van wat van daar hier komt is uitschot,tuig,zigeuners..
je wilt niet weten wat ze over je zeggen ,als je niet laat blijken dat je hun taal machtig bent..
en zogauw ze in de gaten krijgen dat je niet echt streetwise bent..dan ga je nat met dat volk..
 
Terug
Bovenaan Onderaan