Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKennelijk wiilen ze NZC niet makkelijk maken.Dat is daar inderdaad een heel geklooi. Ben zelf al jaren lid, kom er zelden en kreeg regelmatig de mededeling dat mijn inloggegevens niet zouden kloppen. Als je dan aangeeft ww vergeten (onzin maar wat moet je dan) volgde eerst een link naar een niet bestaande of werkzame pagina en kreeg je geen link. En als het al eens wel lukte werd ik na 5 minuten al weer van de site gegooid en werd het ww bij hernieuwd inloggen weer niet herkend. Een tijdje moest ik voor ieder bezoek mijn ww opnieuw aanvragen/instellen om eenmalig te kunnen inloggen.de laatste paar keer ging het gelukkig wel goed maar heb daarvoor regelmatig taal nog teken vernomen als de link niet geleverd werd.
WW werd ook ineens niet meer herkend. Heb het na diverse pogingen maar opgegeven.Dag
Ik probeer op het NZC forum te registreren maar krijg geen bevestigingslink. Ook op contact wordt niet gereageerd. Weet iemand of het forum geen nieuwe leden accepteert? Of dat die niet meer actief is?
Groet
Bert
yep@Bert3659
Heb je ook in je spammap gekeken?