Enige tijd geleden heb ik ook met deze dame een afspraak gemaakt alles ging vlot via wapp en kon gelijk terecht want ze had meteen tijd.
Ik zat niet ver van haar in een hotel en was met 10 min. bij de flat waar ik een adres van had gekregen, maar toen ik een berichtje had gestuurd dat
ik voor de flat stond kreeg ik een bericht terug dat een "vaste klant" plotseling had besloten dat hij langer wou blijven en dat ze daarna ging stoppen
met ontvangst voor die dag. Toen ik haar confronteerde met de afspraak die we hadden gemaakt en dat ze ook meteen tijd had reageerde ze niet meer.
maar kon wel zien dat ze aldoor online was op wapp, vreemd als je het druk heb met een klant.
Jammer genoeg gebeurd het best vaak dat ze iets afspreken en vervolgens niet meer reageren vooral de oostblokkers in ons land hebben patent op.
Ik heb meestal een backup plan met een andere dame maar deze was ook niet veel beter.
Als je in de auto stap met het idee het zal wel weer niets worden dan valt het iig niet heel erg tegen als het mislukt.
Turpin