Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben bij Nora geweest. Ze vraagt 120 voor een half uur. Qua postuur is het een dikkie dik. Alles was op normale sexgebied basis. Niet echt veel bijzonder.
Thx, ja dat zag je al aan haar fotos inderdad. Pijp ze zonder condoom?Ik ben bij Nora geweest. Ze vraagt 120 voor een half uur. Qua postuur is het een dikkie dik. Alles was op normale sexgebied basis. Niet echt veel bijzonder.
Absoluut niet. Alles gaat safe! Foto's zijn anders dan in t echie hoor.Thx, ja dat zag je al aan haar fotos inderdad. Pijp ze zonder condoom?
Gewone meid. Je kan wel gesprek voeren.Ik wilde haar volgende week gaan bezoeken, ik hou wel van een maatje meer dus dat klinkt goed. Hoe is ze qua karakter?
Thx! Dan hoef ik niet te gaan.Absoluut niet. Alles gaat safe! Foto's zijn anders dan in t echie hoor.
Ik vond 120 veel als ik kijk naar t totaalplaatje. Voor de gemiddelde prijs van 80 krijg ik toch wel betere service. Das mijn mening.
160 is 45 min | 200 is uur !Was een uur dan ook 170 of gewoon 160 zoals de meeste dames daar? In de naam der wetenschap zal ik binnenkort gaan en laten weten hoe het was.
Ze pijpt zonder condoom als je besneden bent en goed verzorgd, dan mag je ook in haar mond klaarkomen. Had dit gevraagd via whatsappThx, ja dat zag je al aan haar fotos inderdad. Pijp ze zonder condoom?
Succes!Ze pijpt zonder condoom als je besneden bent en goed verzorgd, dan mag je ook in haar mond klaarkomen. Had dit gevraagd via whatsapp
Doet ze wel aan GFE?Absoluut niet. Alles gaat safe! Foto's zijn anders dan in t echie hoor.
Doet ze wel aan GFE?
Zojuist bij Nora geweest. Het is een hele lieve en leuke meid, heel gezellig en recht voor z'n raap. Ze is erg mooi, en zoals hierboven gemeld lekker stevig, je moet er van houden. Qua seksueel gebied kan ik niet veel zinvols zeggen omdat ik het tot 2 maal toe niet lang uithield haha. Ze kan in ieder geval goed pijpen. Ik ga op zeker binnenkort weer terug.
GFE is zoenen, tongzoenen aan elkaar zitten knuffelen etc doet ze dat ook goed?
Kan je haar nog een appje sturen?Toen ik haar voor het laatst zag in maart zei ze dat ze er een maandje tussenuit zou gaan, en daarna was het nog de vraag of ze terug zou komen en zo ja waar. Een paar weken later werd ik wel nog toegevoegd aan haar nieuwe telefoonnummer, maar sindsdien is het stil. Waarschijnlijk is ze dus gestopt en komt nooit meer terug. Beetje jammer want sindsdien heb ik het met niemand zo leuk gehad.
Kan je haar nog een appje sturen?
Ze komt zeker weer terug denk ik, wat zijn haar specialiteiten kan ze goed gezicht rijden en dick rijden? Als een beestDat heb ik iets meer dan een maand geleden nog gedaan maar dat bericht komt niet aan, dus waarschijnlijk heeft ze dat nummer weer opgezegd of die telefoon nooit meer aangezet omdat ze gestopt is. Helaas.
Ik denk dat ze dit nog steeds doet alleen met haar eigen omgevingNora is gestopt heren! Ze deed dit als bijverdiensten om even uit de shit te komen.
Hoezo denk je dat? Vind t nutteloze reactie en daarmee geef je anderen de hoop dat ze "ergens" werkt terwijl het nergens op gebaseerd is. Begrijp me niet verkeerd, is geen aanval op jou. Mocht ze actief zijn, wat ik zeer betwijfel geef dan een link door in plaats van speculeren.Ik denk dat ze dit nog steeds doet alleen met haar eigen omgeving