- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/1088253-nora
- Totale kosten (in euro)
- 500
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik was bij Nora vandaag geweest en ik heb nog nooit zo erg genoten als vandaag. Nora is een heel lieve meid ziet er prachtig uit echt een pareltje! ruikt fris en lekker en haar lichaam is ongelooflijk sexy. Ze heeft een dikke reet waar ik echt van droomde en heb haar lekker anaal kunnen nemen beetje moeite mee gehad maar toch liet ze me pik in haar kont sliden, zeer strak en heerlijk. Verder heb ik met haar waterpijp gedaan wijntje erbij gedronken en zijn we lekker gaan zoenen in de bad met wat kaarsjes voor een romantische sfeer en ze heeft de juiste apparaten voor een heerlijke massage.
Ze is echt een dame voor plezier en je kan met haar lekker kletsen. Verder toont ze echt veel inzet en ze wilt je op je gemak laten voelen en wilt ze echt je gelukkig maken. De woning is zeer netjes en vooral discreet en schoon.
Nora als jij dit leest je bent een topper en ik kom vaker bij je langs groetjes de lange hollander haha xx
Ze is echt een dame voor plezier en je kan met haar lekker kletsen. Verder toont ze echt veel inzet en ze wilt je op je gemak laten voelen en wilt ze echt je gelukkig maken. De woning is zeer netjes en vooral discreet en schoon.
Nora als jij dit leest je bent een topper en ik kom vaker bij je langs groetjes de lange hollander haha xx