WHEM NORA Massagewereld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom al jaren bij MW. De gouden tip is om je rustig te houden. Zeker het eerste gedeelte. Geniet van de massage dat wordt heel erg gewaardeerd. En daar krijg je bonus voor. Het is een spel dat je moet spelen. De masseuses kikken daar op.
Op dit moment zijn Latifa, Hind, Kira, Pearl, Stacey mijn Toppers. Maar allemaal niets extra's.
Bij Carpe Diem in Boxtel en Oss is wel alles mogelijk als je maar betaald. Yu & Mi in Eindhoven is ook zo'n tent. Niet mijn ding.
 
Voor zover ik weet is MW er vrij streng op dat er niets gebeurt buiten de geadverteerde handelingen. Ik begrijp uit de media dat ze regelmatig onder een vergrootglas hebben gelegen getuige het gedonder met Soest (en eerder ook Nijmegen en Antwerpen). Een uitzondering komt vast weleens voor, men kijkt vast niet mee, maar voor extra's is MW niet het adres bij uitstek.

Ik herken me in het verhaal van Binki: hou je rustig, wees niet gelijk te handtastelijk. Dat betaalt zich uit op het eind!
 
Laatst bewerkt:
Ja vroeger was bij MW alles mogelijk, echt alles. Ik vind zelf de dames niet meer mijn smaak. Ook niet bij Yumi, ze hadden veel betere toppertjes, de toppertjes zijn of allemaal weg of ze zijn gebleven en dan voor mij veel te oud.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan