Recensie Nora Eindhoven 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boynextdoor

Wandelaar
29
26/01/23
18
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/thuis-ontvangst_8183392
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag afspraak gemaakt bij Nora. Vooraf gezegd dat ik van mijn werk kwam en eerst even wilde douchen thuis. Ik ging er vanuit dat zij dat ook zou doen. Afspraak maken ging snel via de app. In de straat aangekomen even appen voor het huisnummer. Aangekomen bij een appartement deed Nora open. Niet bepaald de vrouw van de fotos. En amper Nederlands sprekend wat ze wel in haar advertentie aangaf. Het is een Bulgaarse dame die zeker 50+ is en de fotos op haar profiel zijn dan ook al sterk verouderd. Ze rook niet fris en was zeker niet gedouched. Ze ging ook zo liggen dat je nergens bijkon en hield haar bh aan. We hadden voor een half uur afgesproken maar na een kwartier werkte ze mij al naar buiten. Ik zal mijn verlies nemen €100 voor een kwartier. Mijn advies is om hier vooral weg te blijven.
 
Ondertussen heeft Nora haar naam veranderd in Naomi. Mensen weer gewaarschuwd en blijf weg bij deze Bulgaarse. Onhygiënisch en ze werkt je snel naar buiten. Zie bericht over Nora Eindhoven op deze site.

 
@Nick67:
Ik ben ook geen ervaren wandelaar maar weet wel dat het tegenwoordig steeds lastiger is om iets fatsoenlijks te vinden. Ik ga toch weer voor een club volgende keer. Ik heb bij Body to Body in Eindhoven wel goede ervaringen. Maar ook dan heb ik het al over jaren geleden.
 
Toen ik dit bericht las begon ik te twijfelen of ik deze dame niet een keer bezocht heb. Toen ik foto's op kinky zag wist ik het zeker. Ik heb deze dame in oktober 2021 in Bergen bezocht, onder de naam Simone. Matige date en ze sprak toen amper Engels. Niet voor herhaling vatbaar. Ze gebruikt nu op kinky dezelfde foto's als toen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan