Recensie Noelia, La Femme, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hans62utrecht

Wandelaar
46
22/08/23
96
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.lafemmes.nl/masseuses/noelia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorige week op de bonnefooi naar La Femme gegaan. Ik kon niet tevoren bellen en afspreken, omdat ik gelijk met openingstijd voor de deur wilde staan.
Er zouden volgens de site drie dames aanwezig zijn en bij aankomst bleek er eentje beschikbaar. Helaas mijn minst favoriete, maar ik had tevoren gezien dat ze alle drie goed waren.
Noelia is redelijk fors en niet meer zo jong, maar heeft toch een verrassend fijn lichaam. Meer dan geweldige borsten en zelfs haar forse buik voelde erg lekker aan. Haar kont is niet zo aantrekkelijk, maar daar heb ik me dan maar niet op gefocust.
Haar foto's op de site zijn flattues. Ik denk van wat jaren terug, ze is nu forser.

We hebben eerst even onderhandeld over wat we gingen doen. Ik koos voor een uur massage met prostaat. Later kwam daar nog de keuze bij tussen prostaatmassage met een vinger of met een dildo. Ik koos voor dat laatste (omdat ik dat lang niet gedaan had), maar de volgende keer doe ik weer een vinger. Dat stimuleert net wat beter.

Ik mocht me douchen en daarna op de massagetafel gaan liggen. Zij was inmiddels topless en toonde een paar geweldige borsten. Ik wilde er meteen aanzitten, maar dat was voor later zei ze. (Die belofte is ze nagekomen.)
Ik werd eerst lange tijd aan de achterzijde gemasseerd op de massagetafel. Dat deed ze erg goed. Een kwalitatieve massage van een niveau dat ze in sauna's eigenlijk nooit halen. Ze vond de knopen in mijn spieren en masseerde die lekker weg. Ze vertelde dat ze jaren in Spanje in een wellness resort had gewerkt als (niet-erotisch) masseuse.
De rug/benen-massage was erg lekker en mild erotisch. Ze raakte nog niet of nauwelijks mijn scrotum of anus aan, maar mijn billen werden wel heel erg uitgebreid behandeld.

Toen de achterkant klaar was, mocht ik op bed gaan liggen, terwijl zij zich even douchte. Ik keek wel een beetje op van zo'n pauze, maar het beviel niet slecht.
Na het douchen kroop ze bij me op bed en begon gelijk haar borsten in te smeren met massagespul en kondigde aan dat ze me daarmee ging masseren.

Nou, van dat masseren kwam niet veel, want ik ging helemaal voor die tieten. Ik kreeg ze volop in mijn gezicht geduwd en werd aangemoedigd er mee te spelen. En dat heb ik heel erg gedaan. Kneden, zuigen en motorboaten. En ze sloeg met haar prammen in mijn gezicht.
Ze ging ook uitgebreid met haar tieten over mijn inmiddels keiharde lul. Ik heb ook enige tijd haar tieten geneukt.
Haar buik mocht ik ook kneden en mijn gezicht erin duwen. Dat bleek erg lekker te zijn. Ze stond echt alles toe. Dat vind ik heel fijn en heel geil.

Op enig moment kroop ik onder haar vandaan en zij ging gewillig plat op haar buik liggen. Haar kont viel tegen, maar ik heb haar billen wel gemotorboat, haar kont gelikt en een assjob gedaan. Ook heb ik met mijn pik op haar tieten en kont geslagen; dat vind ik nou eenmaal leuk ;). Toen zei ze: "ik moet met JOUW kontje spelen …". En dus kwam de dildo tevoorschijn (daar had ik voor gekozen ipv met een vinger), daar werd een condoom omheen gedaan en hij werd bij mij naar binnen geschoven. Dat ging niet heel makkelijk en soms te diep, maar het was heel opwindend.

Terwijl ze zo tussen mijn benen zat met de dildo in mijn kont, trok ze me af en likte mijn scrotum en pik. Mijn ballen gingen helemaal haar mond in. Ze deed dat alles met heel veel overgave en zichtbaar plezier. Heel geil. Ze had ook de neiging mijn pik even in haar mond te nemen, maar dat wilde ik niet (hygiëne kwestie). Het was mede daardoor echter wel zo geil dat ik al snel moest klaarkomen. Ze liet de dildo los maar wel in mijn kont, richtte zich op mijn lul en trok me tussen haar borsten af. Mijn zaad kwam tussen haar tieten, op haar handen en op mijn buik. Het orgasme was lekker intens.

Daarna douchen (helaas separaat) en inpakken en wegwezen. Ze deed verder niet aan plichtplegingen en voor ik het wist stond ik buiten. Het uur was wel vol gemaakt, misschien dat ze daarom haast had.

Prijs: 200 euro voor een uur massage met prostaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan