Recensie Noa Inge's Prive 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wandelaar1959

Newbie
7
15/04/22
11
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-top-team-aanrader-waard-trio-actie.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren langs geweest bij noa werkt nu voor inge's prive kende haar van haar vorige werkgever.afspreken verliep vlot.aangekomen bii inge's prive gebeld en deur werd geopend werd niet medegedeeld op welke verdieping ik moest zijn.dan maar trap genomen op de 2de verdieping aangekomen stond fe gastvrouw me op te wachten.naar de kamer gebracht afgerekend drankje gekregen gekozen voor te douche.gedoucht en terug naar de kamer.daar stond noa me op te wachten ze herkende me van vroeger en begroette me met een tongkus.nog even bed klaarmaken en inge wenste ons een fijn uurtje samen. noa geeft me een uurtje zalig verwent het was heerlijk en ik heb er enorm van genoten terug gedoucht aangekleed en gelukkig naar huis gekeerd ik spreek zeken nog eens af met haar

gisteren langs geweest bij noa werkt nu voor inge's prive kende haar van haar vorige werkgever.afspreken verliep vlot.aangekomen bii inge's prive gebeld en deur werd geopend werd niet medegedeeld op welke verdieping ik moest zijn.dan maar trap genomen op de 2de verdieping aangekomen stond fe gastvrouw me op te wachten.naar de kamer gebracht afgerekend drankje gekregen gekozen voor te douche.gedoucht en terug naar de kamer.daar stond noa me op te wachten ze herkende me van vroeger en begroette me met een tongkus.nog even bed klaarmaken en inge wenste ons een fijn uurtje samen. noa geeft me een uurtje zalig verwent het was heerlijk en ik heb er enorm van genoten terug gedoucht aangekleed en gelukkig naar huis gekeerd ik spreek zeken nog eens af met haar
Er bestaat al een rubriek noa inge's prive berchem. Daar is ook een beetje een rommeltje van gemaakt omdat iemand daarin gewoon over totaal een andere DVP is gaan schrijven.
De link die bij deze review zit doet het niet. Dit is voor de andere wandelaars wel wat lastig omnu te weten wie Noa is.
Noa is dus die slanke verschijning met lang haar en het fototje in kleur met het rode setje

Terug
Bovenaan Onderaan