Vandaag heb ik een bezoekje gebracht aan Nisa naar aanleiding van de positieve reviews hier.
Wie voor een goede massage gaat zoekt beter even verder, voor al het andere zit je hier prima.
Ik was iets eerder dan gepland op de bestemming, gelukkig kwam Nisa zelf ook juist aan, we konden dus meteen naar de kamer.
Na het douchen heb ik op bed plaatsgenomen en begon ze met de ''massage''.
De massage was eigenlijk niet heel veel meer dan wat gewrijf over mijn rug en benen, echter kon ze het niet laten om bij elke beweging even langs mijn bilnaad of balzak te wrijven.
Het was dus vooral teasen waarbij ze in mijn oor kwam hijgen, wat volgde was een passionele tongzoen.
Vervolgens begon ze uitgebreid mijn balzak en penis te masseren en verkende ik haar lichaam met mijn handen.
Al vrij snel had ik haar tepels in mijn mond en mijn vinger in haar vagina, ze stopte een minuutje of 5 met masseren en liet mij even haar gang gaan.
Ondertussen gleed ze steeds vaker met haar poes over mijn lichaam waarbij mijn penis telkens bijna bij haar naar binnen ging.
Ik vraag mij oprecht af wat er was gebeurd als deze 'per ongeluk' naar binnen was geschoten.
Uiteindelijk heb ik Nisa uitgebreid gebeft en gevingerd om daarna nog eens een pijpbeurt van haar te mogen ontvangen, ze heeft het met haar handen afgemaakt tot ik heerlijk klaar kwam.
Nogmaals voor de massage moet je hier niet zijn maar als je zin hebt om lekker met haar te stoeien dan zit je wat mij betreft goed.
Enige minpuntje is dat ik na 45 minuten alweer buiten stond terwijl ik heb betaald voor een uur, toch is er zeker kans op herhalingsgevaar.
Ze kan zich overigens prima verstaanbaar maken in het Engels en het Duits, de foto lijkt wat ouder aangezien ze nu toch echt wel iets voller is.