Dag iemand die al afgesproken heeft met https://www.redlights.be/profiel/ninapoesje/?cf=chat, alvast bedankt voor de reacties
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEigenlijk nergens. Best alleen in de fantasie of iemand die je denkt te kunnen vertrouwen.Denk dat dat bij haar geen goed idee is …
ik heb hetzelfde meegemaaktIk heb recent een cam show gekocht bij haar. Ook nooit gekregen. Wat video's in de plaats. Kan bovenstaande recensies dus wel begrijpen.
Ik ook, bij haar weet je nooit of de deur opengaat, dus als je van ver komt…ik heb hetzelfde meegemaakt
Heb je een werkende link?Deze week eens langs geweest bij Anoek, afgesporken via chat op redlights en whatsapp en vond de afspraken verwarrend, ook de prijzen waren op de 2 verschillend, na een paar zinnen wist ze precies niet meer wat ze geschreven had of ik geschreven had, de date viel voor mij volledig tegen, veel gepraat maar weinig daden, weinig mocht(zoals tongzoenen) en telkens antwoord bij een volgende date mag het wel. Nu wat de daden betreft kan ook wat aan mij gelegen zijn er kwam weinig reactie bij mij onderaan. Maar ook van haar kant weinig initiatief. Een niet zo proper appartement die ze volgens haar aan het verbouwen is?? En een vuile badkamer. Ik ben een rustig type dus dat veel te veel gebabbel stoorde mij wel, Dus voor mij zeker geen herhaling.
Heb je een werkende link?
Het is ook niet de moeite waard ze veranderd meer van naam dan van ondergoed .Had contact met haar, fotos van gezicht bevielen me totaal niet..
Is voor mij niet belangrijk. Als ze maar goed zijn in bed.Had contact met haar, fotos van gezicht bevielen me totaal niet..
Een review is ten allen tijde een meerwaarde waarop collega's zich kunnen baseren. Wel doen dus..Voor mij was ze zelfs geen review waard.