vrijdag bij deze lieftallige dame langs geweest 150 euro voor een uurtje
een vlotte dame van brasil die veel lacht en een vlotte babbel heeft ze spreek en verstaat vlaams en ongeveer 1m65 is
ze is
hygiënisch ingesteld dus wasje vooraf onder de douce met 2 en alles netjes proper gemaakt en dan naar de slaapkamer
waar ze gelijk op je gemak voelt
ben niet de persoon voor het bonke bonke maar wel voor het orale dus en dat mag uitgebreid zijn dus
pijpen zc maar wel niet in mondje aub en ze heeft een lekker klein poesje de borsten zijn voor mij persoonlijk wat groot
nadat ik klaarkwam gelijk weer onder de douce met 2 ze is dus echt proper en terug begonnen op de kamer met knuffelen en spelen omdat we nog tijd hadden zonder de bedoeling om nog eens te komen tot haar volgende klant afbelde en wij er dan maar een extra time gedaan hebben en zij wel een klein wonder heeft klaargekregen om deze jonge nogmaals te laten komen met haar lieftallig mondje (eerlijk dat was toch al een jaar of 10 geleden)en nadien terug onder de douce voor het wasje achteraf
dus geboekt voor een uurtje, en een half uurtje langer gebleven met dank aan een wandelaar die afbelde
dus in mijn ogen wel een lieftallig toppertje die mij nog wel eens ziet terug komen
parkeren gaat vlot in de buurt en het huis is vrij afgeschermt van de baan
wel snel zijn want ze stopt er volgend jaar mee en zou nog enkel een paar van haar vaste klanten bijhouden
Hallo, wil je even lekker gezellig ontspannen, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Bel mij of stuur een berichtje voor een afspraak.
www.redlights.be