Recensie Nina, Tongeren 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
78
07/07/21
53
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-hot-26.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame vandaag bezocht. In Tongeren omdat ik toch even zin had en nieuwsgierig was en omdat mijn favoriete dames veel te ver weg zijn.

Komt uit Brazilie zei dat ze 28 is.


Locatie was goed, en schoon. Niet op een discrete plek (centrum Tongeren).

Was niet de dame van de foto's. Ik heb dat vooraf via app gevraagd of zij echte foto's gebruikte van haarzelf. Zei ze "ja".
Dat heb ik achteraf pas gerealiseerd want ze leek er wel een beetje op. Ik had eigenlijk moeten weggaan, maar ik ben toch gegaan (klein beetje nieuwsgierig).

De dame was echter niet heel goed, ze was niet lelijk en ze heeft een best wel mooi figuur en mooie benen maar echt bijzonder aantrekkelijk vond ik haar zeker niet.

PZC was wel inbegrepen maar was wederom erg kort, en alleen aan het begin. Er was weinig tot geen voorspel, zoenen was ook niet mogelijk. Wordt wel mee geadverteerd, maar ze doet het niet.

Sex in een paar standjes gedaan (met condoom). Was redelijk maar ook niet echt geweldig. Er was niet echt een goede klik, ze luisterde nergens naar en stond nergens voor open. Ze spreekt totaal geen Engels, zij bepaalde de standjes die we gingen doen. Ze zat ook steeds in het Portugees tegen me te praten over hoe en wat we moesten doen, terwijl ik uiteraard geen Portugees versta.

Voor ze me liet klaarkomen door me af te trekken, vroeg ik haar "wel ronde 2 he"? Toen zei ze ja ja ronde 2 ook. Want het was nog veel te snel. Het aftrekken was wel redelijk ok maar niet iets bijzonders ofzo.

Naderhand even massage gehad, was redelijk.

Toen 2e ronde, was slecht. Ze wilde meteen het condoom erop zetten zonder voorspel of PZC ik zei dat ik geen condoom wilde meteen. Dus toen ging ze lachend op haar telefoon zitten tikken en gewoon op het bed zitten en gewoon afwachtend en passief niks doen. Dus ik zat met mijn armen te gebaren van "wat heeft dit te betekenen"? Toen zei ze van ja omdat ik niet de condoom wilde, wilde ze niks doen. Zat ze gewoon te wachten en op haar telefoon te klikken.
Ze wilde geen enkele moeite doen om mij het naar de zin te maken.

Deze passieve en arrogante houding vond ik echt stuitend. Toen ging ik haar confronteren met dat zij niet de dame van de foto's was, toen zei ze "No I dont care" no problem for me......????? Not for you problem, but for ME problem. Wat een schaamteloosheid. Zei ze dat ze die foto's van een vriendin in Brazilie gebruikte. Ik gezegd dat ik dat niet leuk vind. Het interesseert haar niet dat ze valse foto's gebruikt en geeft het ook nog toe.

2e ronde was niet afgemaakt, Pijpen was bij 2e ronde met condoom. ik was inmiddels wel redelijk afgeknapt op haar vervelende persoonlijkheid. We hebben nog wat sex gedaan (met condoom) ik werd echter gewoon slap van haar Mijn erectie zakte weg (ook tijdens de sex bij de 2e ronde). Keek ze me een beetje verwijtend aan alsof het allemaal aan mij ligt. Toen met handen/voeten verder gegaan. Geen 2e orgasme gekomen zij beweerde dat er wel een 2e orgasme was. Omdat er wat voorvocht uit kwam, zei ze yes you came 2nd time. Ik zei no. Zij zei "Yes".....Dusja dan zijn we uitgepraat toch? En zo ging deze hele ontmoeting, ze beweerde dat ik een 2e orgasme had gehad. Wat een bizar gedrag alsof ik dat zelf niet weet of ik het wel of niet heb gehad.

Ze heeft de tijd volgemaakt, maar door een heel snel handmatig orgasme en passief en afwachtend op haar telefoon te zitten tikken en een slappe, saaie futloze 2e ronde. Ja zo kun je de tijd ook volmaken.

Een enorme teleurstelling.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan