- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-xxx-12.html
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze stond al enige tijd op het verlanglijstje,
ze adverteert onregelmatig.
Afspraakje regelen is een evenement op zich: telefonisch moeilijk bereikbaar, niet reageren op berichtjes..
Eindelijk dan toch eens afspraakje kunnen fiksen, blaast zij op het laatste moment de boel af
Finaal toch gelukt:
ze ontvangt op een appartementje, makkelijk en discreet parkeren,
via het keukentje (klein kennismakingsgesprekje en financiën) naar de slaapkamer, buiten een spinnenweb boven de kleerkast: proper en nette ontvangstruimte.
Ik kwam zelf net van onder de douche, wasje vooraf vond ze niet nodig.
Zijzelf was netjes opgemaakt, verzorgde hygiëne, maakt een lieve indruk.
Ze is kleiner dan de opgegeven 1m69 en nog struiser dan op de foto's (maar dat flikken de dames hier zowat allemaal )
Leeftijd: eerder tegen de 40 ipv de 33jaar van de advertentie.
Ze neemt zelf initiatief en gauw op bed beland, ze weet hoe jou te teasen, maar eenmaal haar lingerie uit ging:
zwangerschapsstriemen, en de naturelle E-cup waarmee ze adverteert: haar borsten hangen bijna tegen haar navel
De sex op zich is goed/gewoon, neemt wel initiatief qua standjes, eerst cowgirl, doggy, en finish in missio.
Samengevat: nette dame met standaardsex
Ga ik nog terug? Denk eerder niet: moeilijk af te spreken, en fysiek heb ik liever stevige pronte boobies en billen.
ze adverteert onregelmatig.
Afspraakje regelen is een evenement op zich: telefonisch moeilijk bereikbaar, niet reageren op berichtjes..
Eindelijk dan toch eens afspraakje kunnen fiksen, blaast zij op het laatste moment de boel af
Finaal toch gelukt:
ze ontvangt op een appartementje, makkelijk en discreet parkeren,
via het keukentje (klein kennismakingsgesprekje en financiën) naar de slaapkamer, buiten een spinnenweb boven de kleerkast: proper en nette ontvangstruimte.
Ik kwam zelf net van onder de douche, wasje vooraf vond ze niet nodig.
Zijzelf was netjes opgemaakt, verzorgde hygiëne, maakt een lieve indruk.
Ze is kleiner dan de opgegeven 1m69 en nog struiser dan op de foto's (maar dat flikken de dames hier zowat allemaal )
Leeftijd: eerder tegen de 40 ipv de 33jaar van de advertentie.
Ze neemt zelf initiatief en gauw op bed beland, ze weet hoe jou te teasen, maar eenmaal haar lingerie uit ging:
zwangerschapsstriemen, en de naturelle E-cup waarmee ze adverteert: haar borsten hangen bijna tegen haar navel
De sex op zich is goed/gewoon, neemt wel initiatief qua standjes, eerst cowgirl, doggy, en finish in missio.
Samengevat: nette dame met standaardsex
Ga ik nog terug? Denk eerder niet: moeilijk af te spreken, en fysiek heb ik liever stevige pronte boobies en billen.