Recensie Nina, Kruishoutem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sirf

Wandelaar
95
04/09/22
41
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-xxx-12.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze stond al enige tijd op het verlanglijstje,
ze adverteert onregelmatig.
Afspraakje regelen is een evenement op zich: telefonisch moeilijk bereikbaar, niet reageren op berichtjes..
Eindelijk dan toch eens afspraakje kunnen fiksen, blaast zij op het laatste moment de boel af :rolleyes:
Finaal toch gelukt:
ze ontvangt op een appartementje, makkelijk en discreet parkeren,
via het keukentje (klein kennismakingsgesprekje en financiën) naar de slaapkamer, buiten een spinnenweb boven de kleerkast: proper en nette ontvangstruimte.
Ik kwam zelf net van onder de douche, wasje vooraf vond ze niet nodig.
Zijzelf was netjes opgemaakt, verzorgde hygiëne, maakt een lieve indruk.
Ze is kleiner dan de opgegeven 1m69 en nog struiser dan op de foto's (maar dat flikken de dames hier zowat allemaal :D )
Leeftijd: eerder tegen de 40 ipv de 33jaar van de advertentie.
Ze neemt zelf initiatief en gauw op bed beland, ze weet hoe jou te teasen, maar eenmaal haar lingerie uit ging:
zwangerschapsstriemen, en de naturelle E-cup waarmee ze adverteert: haar borsten hangen bijna tegen haar navel :eek:
De sex op zich is goed/gewoon, neemt wel initiatief qua standjes, eerst cowgirl, doggy, en finish in missio.

Samengevat: nette dame met standaardsex
Ga ik nog terug? Denk eerder niet: moeilijk af te spreken, en fysiek heb ik liever stevige pronte boobies en billen.

Ik had twee weken terug een eerste afspraakje met Nina, en voor mij was dit een zeer aangename ervaring.
Het was een warme dag en niettegenstaande ik vooraf had gedoucht, ter plaatse toch nog even verfrissen. Karig ingericht appartement, waarschijnlijk in huur enkel voor deze doeleinden, maar proper en voorzien van alle noden (bed en douche😀).
Nina heeft een knap gezicht met mooie expressieve ogen, en is ideaal voor de liefhebbers van een GFE. Lekker uitgebreid tongzoenen dus.
Zelf vind ik het ook belangrijk dat de dame meegeniet en dus begonnen met elkaar afwisselend oraal te verwennen. Na mijn beurt was Nina wel heel enthousiast en kreeg ik zelfs nog even een rimbeurt. Altijd leuk.
Uiteindelijk condoompje aan en na wat verschillende standjes heerlijk klaar gekomen.
Nog een leuke babbel achteraf en het uurtje was gepasseerd.
Het was een warme dag dus opnieuw nog even in de douche, en ik kreeg nog een flesje spuit mee voor onderweg. Attent van Nina en tot binnenkort!

Terug
Bovenaan Onderaan