Nika is in het echt nog mooier dan de foto's en het (camgirl) filmpje maar ook wat kleiner en lijkt wat jonger in het echt.
We hadden tongzoenen afgesproken maar dat deed ze uiteindelijk niet maar hield haar lippen op elkaar.
Ze komt heel erg verlegen over en af en toe lijkt het alsof ze de Engelse taal niet altijd goed begrijpt.
Pas tegen het einde zei ze "oh you want kiss with tongue" en toen leek het er even op maar nee, jammer.
Fantastisch mooi en lief meisje, maar helaas erg timide .
Ze heeft een prachtig lichaam, mooie naturel borsten en heerlijk kontje.
Pijpen zonder CD deed ze redelijk goed, veel spuug maar niet erg diep en vaak handje erbij, beffen en 69 was goed, ze heeft een heerlijk kutje en werd wel heel erg nat..
Intiem was erg fijn en alleen al door haar mooie verschijning was ik binnen no time klaar voor een 2e ronde ! (iets dat bijna niet voorkomt bij mij)
Aan het einde van de date kwam ze wat losser ,nog een babbeltje gemaakt maar ze bleef nog steeds afstandelijk,
We hebben netjes de tijd volgemaakt, de laatste 10 minuten met een massage die niet veel voorstelde, verder prima douchegelegenheid, goede locatie, parkeren gratis.
Als ze wel aan tongzoenen gedaan had zou ik zeker snel weer terug gegaan zijn.