Recensie Nikki, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
353
26/12/21
233
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/100-nederlands-en-maar-40-euro-voor-een-vluggertj_2031790
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had Nikki al een tijdje op het oog vooral de combinatie prijs en aangeboden diensten. In contact komen gaat lastig door haar lage prijs waarschijnlijk zeer aantrekkelijk om te bezoeken. Vaak neemt ze niet op en appjes reageert ze al helemaal niet op.

Lokatie is wat lastig om te vinden maar is daardoot wel discreet. Bij binnenkomst staat er een leuke goedlachse dame. Beetje lang voor mijn doen maar dat mocht de pret niet drukken. Nikki is niet meer de jongste maar ziet er nog goed uit. Voordat we begonnen kreeg ik wat te drinken en gingen we op de bank zitten. Ze kletst erg graag over van alles en nog wat. Ik denk dat we langer gekletst hebben dan de daad zelf.

Blijkbaar hadden we een klik en gingen we over op de daad wat allemaal erg natuurlijk ging. Beetje GF ervaring zou ik bijna zeggen. Zoals ik al aan gaf hadden we een klik dus geen garantie voor andere of mezelf in de toekomst.

Ik zou haar best nog een keer bezoeken. Let wel op dat de foto best wel oud is en Nikki is niet meer zo slank en strak. Meer een hete milf geworden. Voor de prijs zou ik het andere zeker aanraden.
 
Ik zou haar best nog een keer bezoeken. Let wel op dat de foto best wel oud is en Nikki is niet meer zo slank en strak. Meer een hete milf geworden. Voor de prijs zou ik het andere zeker aanraden.
Een hete milf? Maar bij de omschrijving staat mollig. Dan denk ik aan een BBW of heb ik het mis?

Hoe was de seks verder? Pijpt ze wel goed en diep en houdt ze van een beetje hard tijdens het neuken?
 
Milf en dan BBW, daar versta ik echt iets anders onder. Milf hoeft niet dik te zijn. Zoals ik aangaf mollig dus een buikje maar niet dik.

Ik vond het meer GF dus geen harde sex. Pijpen doet ze goed maar geen deep throat of keel neuken als je dat bedoelt.
 
Ben er 7 jaar geleden geweest. Toen adverteerde ze al met de zelfde foto.
Had op Hookers wisselende recensies.
Ik vond het niet echt spectaculair. Lieve vrouw, praat graag en veel en initiatief kwam niet van haar kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan