Recensie Nikita, Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pots83

Wandelaar
61
18/10/22
34
6
Intiem
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
90
Omdat ik veel in Lokeren moet zijn de laatste maanden voor mijn werk, ook eens bij Nikita binnen gesprongen . Raar dat er nog niks over haar is geschreven want ze doet het wel al een tijdje .

Mijn eerste gedachte was , Ai hier is een hoekje af . Heel gestrest en zenuwachtig, een beetje hyper .
Na een poosje kwam ze tot rust en begon het plezier pijpt echt goed en vol overgave 2 standjes was geen probleem bij een vluggertje . Korte maar leuke tijd +-20 min . Deze dame heeft echt een mooi lichaam gezicht was iets minder mijn ding .

Wel duur 90 euro voor een vluggertje (20min ) is er toch w😀at over , dus niet echt herhalings gevaar
 
Ze werkt idd nog, ben onlangs bij haar geweest voor wat klassieke bondage-sex (ik gebonden op bed). Een lekker lijf idd, het gezicht is wat minder mijn ding maar dat is persoonlijk natuurlijk... Babbelt wel veel en voelt TOTAAL geen stress/druk :)
Voor mij was het een tussendoortje tussen meetings door dus ik heb haar wel moeten wijzen om "een beetje verder te doen" :)
Was OK met verder ook niets speciaals
 
Terug
Bovenaan Onderaan