Voormalig lid 12026
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Recent mijn beste ervaring tot nu toe gehad bij HOP. Nikita kwam als eerste voorbij tijdens de voorstelronde en ik keek mijn ogen uit. Ze had een sexy kleedje aan waarin je haar prachtige figuur kon zien en haar mooie benen. De rest van de dames zagen er ook allemaal goed uit maar toch voor Nikita gekozen. Gezicht was misschien iets minder knap, maar zeker niet lelijk. Wel mooie ogen.
Ze rookt maar hier heb ik geen last van gehad.
Ze kwam best wel wat koel over in het begin, dus ik dacht even dit gaat misschien niet goed worden. Maar dit is helemaal goedgekomen. Ik kon wel merken dat ze er zelf ook van geniet. Zeker nadat ik haar tot een orgasme had gevingerd, toen kwam ze los.
Geneukt in meerdere standjes, waarbij ze lekker meedeed en ook zelf aan het genieten was. Ze voelde niet echt strak aan maar door haar mooie lijf hield ik het niet lang vol. Ze heeft me 3 keer laten klaarkomen in 1,5 uur. Dat is nog nooit iemand gelukt in die korte tijd. Bij mijn laatste orgasme kwamen we tegelijk klaar terwijl ze me hard aan het berijden was. We waren beide plat geneukt en hebben nog in elkaars armen gelegen tot de tijd om was.
Haar blowjob was echt goed, niet gericht om je snel te laten klaarkomen. Met veel gevoel. Helaas geen deepthroat.
Voor mij toch wel een van mijn betere ervaringen. Herhalingsgevaar is dan ook zeker aanwezig.
Ze rookt maar hier heb ik geen last van gehad.
Ze kwam best wel wat koel over in het begin, dus ik dacht even dit gaat misschien niet goed worden. Maar dit is helemaal goedgekomen. Ik kon wel merken dat ze er zelf ook van geniet. Zeker nadat ik haar tot een orgasme had gevingerd, toen kwam ze los.
Geneukt in meerdere standjes, waarbij ze lekker meedeed en ook zelf aan het genieten was. Ze voelde niet echt strak aan maar door haar mooie lijf hield ik het niet lang vol. Ze heeft me 3 keer laten klaarkomen in 1,5 uur. Dat is nog nooit iemand gelukt in die korte tijd. Bij mijn laatste orgasme kwamen we tegelijk klaar terwijl ze me hard aan het berijden was. We waren beide plat geneukt en hebben nog in elkaars armen gelegen tot de tijd om was.
Haar blowjob was echt goed, niet gericht om je snel te laten klaarkomen. Met veel gevoel. Helaas geen deepthroat.
Voor mij toch wel een van mijn betere ervaringen. Herhalingsgevaar is dan ook zeker aanwezig.
House of Pleasure ( Vandaag aanwezig )
Hoi mijn naam is Nikita. Ik ben 32 jaar. Ben jij die gezellige verzorgde man, dan kunnen wij een avontuur beleven wat je nog lang zal bijblijven. Ik kan jou alleen o...
www.kinky.nl