Recensie Nika, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FafGM

Wandelaar
63
19/09/22
100
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9149996-nika
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren prima sessie gehad met Nika, heerlijk slank lichaam. Haar foto's zijn echt, heeft hierop wel een wat trieste blik, maar in het echt valt dat wel mee. Al met al een fijne tijd, zeker omdat zoveel vrouwen van dit kaliber 250 ipv 200 vragen, of dat nu verdient is of niet. Ze rookt wel, maar was mij niet opgevallen als ik het pakje niet zag liggen en ik ben daar normaal wel gevoelig voor, dus geen punt. Ze ontvangt in zo'n nieuwe studentenflat, wel wat beperkt maar OK. Zoent lekker, maar TZ beperkt, geen biggie voor mij. Strak van onderen, altijd fijn. Pijpen prima, niet echt balls deep, toch lekker. Zal haar ws nog wel vaker zien.
 
Haha, ik heb nog de oude prijs gehad. Het is vandaag omhoog gegaan. En ik ben niet van het beffen, tenzij de vrouw er om vraagt, dus kan je niet helpen hiermee. O ja, ze heeft een operatie litteken op haar onderbuik, geen probleem voor mij, maar misschien voor sommigen wel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9149996-nika
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Nika in Amsterdam Noord geweest. Ze heeft een mooi slank figuur en de foto s kloppen. Na het douchen op bed lekker gezoend met zuigen op elkaars lippen. Ik mocht haar beffen, maar dat moest heel voorzichtig omdat ze een gevoelige clit heeft. De sex vond ze zelf ook fijn. Ze blijft hier nog een lange week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan