Knallert 2.0
Wandelaar
Zie de laatste tijd wat interessante dames bij DS. Iemand ervaring met Estelle, Macy, Manon of Chance?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig valt het photoshoppen wel op.. Die van Macy zijn wel echt.Ik zie dat er foto's zijn geplaatst van de nieuwe dame Britt. Mooie foto's, maar zoals we van DS gewend zijn zullen ze flink gephotoshopt zijn. Dus voor degene die op basis van die foto's een blind-date met haar boekt zal het flink schrikken zijn.
Ondertussen ook zwaar gefotoshopte pica's helaasGelukkig valt het photoshoppen wel op.. Die van Macy zijn wel echt.
Als je Britt wil doen kan je ook over de Geleen lopen zit zo ook regelmatig (nog) scheelt iig geld ...Ik zie dat er foto's zijn geplaatst van de nieuwe dame Britt. Mooie foto's, maar zoals we van DS gewend zijn zullen ze flink gephotoshopt zijn. Dus voor degene die op basis van die foto's een blind-date met haar boekt zal het flink schrikken zijn.
Ik heb Marit gezien, maar geen date gehad. Veel geknutseld (lippen, borsten, wellicht ook haar billen) aan deze vrouw en de leeftijd van 26 jaar op sexjobs mag zeker verhoogd worden naar begin 40Iemand al ervaring met Marit bij DS?
Bij DS kunnen ze van een heks een fotomodel maken.Respect voor degene die zo goed kan fotoshoppen. Alle meiden zien er uit als fotomodellen op de foto. De werkelijk wijkt nogal af van de plaatjes.
Wel de moeite waard of niet? Ik hou wel van dat neppe..Ik heb Marit gezien, maar geen date gehad. Veel geknutseld (lippen, borsten, wellicht ook haar billen) aan deze vrouw en de leeftijd van 26 jaar op sexjobs mag zeker verhoogd worden naar begin 40
Voor mij niet de moeite waard, nep is mooi en geil als het dan ook helemaal af is. Dit is het net niet voor mij......maar hé, smaken verschillen.Wel de moeite waard of niet? Ik hou wel van dat neppe..
Iemand ervaring met Macy
Profiel dame
Profiel dame persoonlijke webpagina's van privehuis dame met hun uiterlijk en foto's van de DS-Girlwww.ds-girls.nl