Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoals je zegt de studentes hebben nu extra geld nodig voor de feestdagen ,laat de info maar komen ,wij sponseren wel ?wie weet er in het Antwerpse enkele zitten ?@Wippie ze zijn er echt hoor. Floor in House of Dreams Amersfoort is er zo een. Of Olivia in La Cloche was er ook eentje (helaas gestopt)
Uiteindelijk zijn er altijd dames die het vak instappen, sommige hebben potentie. De beste zijn vaak studentes die wat bijverdienen, moeilijk te vinden, daarom lijkt het me handig om info te delen
Dat klopt maar ik ga niet heel deze boel controleren ,onderlinge info is altijd welkom ,daar dient deze site toch voor dacht ik ?Daar zijn de recensierubrieken toch gewoon voor.
omdat ik altijd wel op zoek ben naar nieuw talent@muis Als je het zo goed weet, waarom de vraag dan hier?
als ik nieuw talent ontdek dan plaats ik echt wel een recensie, maar ik kan natuurlijk niet overal zijn.. dus info van mijn mede wandelaars is ook belangrijkMuis je kunt zelf gewoon een topic openen met nieuw talent. Als je er eentje ontdekt hebt,graag eerst even naar mij via pm ?
3 studentes ? Ben jij hoogleraar of zo ?Klopt meeste staan niet ergens op een site,ik heb er gelukkig 3 waar ik al lang mee kan afspreken. Ik bezoek daarom nog zelden een andere meid.
Hij zit nog op de schoolbanken@CUMCUM En hoe heb je die nou gevonden, CumCum?
Zelf adverteren? Hoe gaat dat in z'n werk? Sexjobs en dan "man zoekt geile studentes" of zo?Zelf adverteren , daar haal je veel jonkies mee binnen.
Maar pas daar erg mee op.Je moet ID check doen.
Ik vraag zelf altijd 21 jaar en ouder , en nog reageren er 18 jarig en.
Deze week nog studente uit Gent ,ze zegt geboren ** December 2003.
ik ga die echt niet doen.
Frappant dat ze zei, dat alles " met de tong" mogelijk is.
Dat heb ik een echte prof nog niet eens horen zeggen.
dus mannen pas op.
ja , goede tekst zegZelf adverteren? Hoe gaat dat in z'n werk? Sexjobs en dan "man zoekt geile studentes" of zo?