Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl noemt ie alleen maar even het (geschatte) gewicht....En Koen ben je al bij deze dame geweest??
Nou ik weet niet wat je gedaan hebt maar ze is nu ziek. Mijn afspraak is gecancelled....Mollig en grote borsten. Ze ontvangt niet in Breda zelf maar een dorp ertegen aan.
Ze is ziek...Advertentie is offline...
Klopt precies wat jij zegt!!! Eerst leuk en normaal contact en opeens draait ze om als een blad aan een boom!Ze is ziek...
Ziek in haar hoofd ook geloof ik, ging zonder reden helemaal los tegen me. Ik zou met een grote boog om Oosterhout heen rijden...
Nee geen ervaring maar als ik haar tieten zie en lees dat ze 2 uur de tijd neemt moet ik daar maar eens gaan kijkenIemand al ervaring met deze dame?
Doet pijpdate bij haar thuis.
Pijp passie - Eromarkt.nl
Ik ben een nette verzorgde vrouw van 52 . Die dol is op pijpen. Ik vind het heerlijk om een man te laten kronkelen van genot. Ik ontvang je bij mij thuis priv en discreet . En neem de tijd je tewww.eromarkt.nl
Geen 06nr? En ben wel benieuwd naar de rest van haar lichaam en gezicht, daar moet onze swans tenslotte in gepropt worden .Had gereageerd via eromarkt.
Krijg bericht dat via ander emailadres moet mailen.
Dat gedaan. En idd die 2 uur klinkt aantrekkelijk.
Gevraagd of ik in die 2 uur vaker klaar mag komen.
Ze geeft aan dat ze wel lekker de tijd neemt. Drankje kennismaken en dan verder op de bank. Maar ze geeft wel aan dat mocht je heel erg snel klaar komen dan wil ze het nog wel proberen maar ze gaat geen 2 uur pijpen.
Je mag haar borsten wel aanraken en haar kont ook, maar ze heeft wel slip aan.
Ze vraagt overigens maar 40, en inclusief zoenen 50.
Mmmm dat is weer jammer, ze reageerde bij mij " ik pijp geen 2 uur maar totdat je klaarkomt " .Ze stuurt wel foto van gezicht.
Maar niet vd rest....