WHEM Nicoll Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toyota

Wandelaar
Forumpionier
47
25/07/21
12

Ziet er goed uit! Maar... zijn er ervaringen ?

En geen Karla maar Nicoll volgens mij.. Maakt het misschien enigszins verdacht ?

Heeft idd ook in Schiedam geadverteerd en Vlaardingen
Foto 5 en 6 zijn overduidelijk in Vlaardingen gemaakt stond er een tijd terug 1 op die nog duidelijker was
Maaar helaas geen ervaring

Is vandaag langsgekomen bij mij mocht iemand nieuwsgierig zijn. Had betaald voor een uur voor 180 eu.

Is geen aanrader. Is wel dame van de fotos en veel molliger. Had afgesproken voor tongzoenen en pijpen zc. Tongzoenen was 2 seconden en daarna gelijk overgegaan op pijpen zc wat max 15seconden duurde.

Daarna cd erop en overgegaan naar missionaris. Ik zelf heb erectieproblemen en dat is haar schuld niet maargoed hij werd slap en toen vroeg ik voor 69. Dat ging wel goed en ik was daarna klaargekomen. Ik vroeg daarna voor een massage en dat was de slechtste massage die ik ooit had gehad. Vroeg heel de tijd of ze klaar was en kon weg gaan en is uiteindelijk na 3 kwartier weg gegaan. Als het niet aan mij lag was ze m al na 10 minuten gepeerd bij eerste orgasme.

Zit ook continu tijdens de afspraak op haar telefoon en hijgt als een hond

Als ik een review had kunnen vinden had ik haar nooit gecontacteerd dus wees gewaarschuwd

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan