Recensie Nicole (Roemeense), Seraing, rue Marnix 164 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

footlover

Stamgast
660
02/05/23
208
33
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor de verandering nog eens voor een jong ding gekozen. Clara en Sandra beiden afwezig en ook de jonge blonde stoot van een tijd geleden niet aangetroffen (of bezet).

Op nummer 164 passeerde ik een pracht van een dame met open high heels, witte nagellak en mooie voetjes. Zwart haar en droog een zwarte, kinky, soort leren bikini. Zeer schattig snoetje en kwam me bekend voor. Echt zo'n girl next door, maar heel mooi. Herkenbaar aan de muziek die keihard stond en tot buiten te horen was. Meestal een red flag voor mij, maar ondanks wat de muziek deed vermoeden geen Turkse of Latijnse.

Ze was ook meteen zeer spontaan, lachebekje, ging op haar hurken voor me zitten en zei dat ik gek was toen ik vroeg of ze foot fetish deed. Ze vond haar eigen voetjes niet zo bijzonder, maar daar dacht ik anders over. Beetje gedoe over de prijs, uiteindelijk besloten op 100 voor 30, mits enkel foot fetish.

Ik op een stoel, zij op een muurtje naast het bed. Voeten aanbeden: likken, bijten, kussen, tenen zuigen geen probleem. Footjob was niet goed vol te houden in die positie voor haar, dus haar op haar knieën op de stoel laten plaatsnemen en haar zolen ondergespoten terwijl ik aan haar lekkere tietjes zat. Kleine tietjes, maar paste prima bij haar figuur.
Heerlijk gebruind ook, zoals ik gewend ben bij Roemeense dames.

Bij afscheid dikke knuffel en "thank you" van haar. Nog beetje social talk, echt een heel aangenaam meisje.
Spreekt prima Engels.

Herhalingsgevaar groot!
 
is een knappe vrouw, mooie kont. als ik in de buurts ben ga ik altijd bij haar. in het begin van de straat staat haar zus, die sm doet. ogen zwaar gesminkt en dikke neptetten. wat meer een bitch .
 
Ah, die zag ik toen ik terug instapte. Ook zeer vermakelijk uitzicht, idd, maar er kan geen lachje vanaf. Is ook meestal bezet. Volgens mij is ze ook aan de prijzige kant
 
Terug
Bovenaan Onderaan