Recensie Nicole - Club Virgin, Sint-Truiden, Luikersteenweg 533 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

borizz

Newbie
12
04/12/24
11
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb even getwijfeld of ik deze review zou plaatsen of niet. Vandaag waarschijnlijk een beginnersfout gemaakt én slachtoffer geweest van mijn eigen gebrek aan assertiviteit en zenuwachtigheid. 🙃
De doorgewinterde Girlsreviewers zullen er waarschijnlijk wel wat mee kunnen lachen. Ik ondertussen ook - weliswaar wat euro's lichter.

Al een tijdje trok Nicole (Nikol?) mijn aandacht op de Chausée. Ik vind dat ze een mooi gezicht heeft en een zeer knap slank lichaam met leuke borstjes.

Vandaag de knoop doorgehakt en haar een bezoek gebracht.
Aan de deur werd ik vriendelijk ontvangen en overliep ze de prijzen. Zonder al te veel vragen (het ging snel - de zenuwen! 😝) naar de kamer.

Ze stelde voor om zelf het werk te doen, in de hoop dat ik wat meer zou ontspannen. Ik dacht te starten met wat te kussen en mijn handen wat te gebruiken, maar ze kuste niet (had ik duidelijk op voorhand moeten vragen, uiteraard). Wel mocht ik haar mooie borsten vastnemen, maar al snel dook ze naar de grond om al pijpend -met condoom- mijn zaak hard te maken.
Voor mij persoonlijk werkt dit niet zo goed. Ik zie en voel graag wat meer en dan wordt alles vanzelf groter en harder daar beneden, maar op deze manier ging dat toch wat moeilijker.
Uiteindelijk stopte ze met pijpen en verplaatste ze zich naar het bed, waar ze zich in doggy zette, terwijl ik nog rechtstond naast het bed. Hier maakte ik, denk ik, kennis met het handje, waar ik op het forum al over gelezen had.
Ze deed op zich wel goed haar best en ik kwam vrij snel klaar. En toen was het over. Nog wat smalltalk en voor ik het wist stond ik buiten.

Ik kan eigenlijk nog steeds niet zeggen dat ze niet vriendelijk was. Dat was ze zeer zeker wel - ook niet overdreven, dat zou ik wel doorgehad hebben. Maar voor de rest was het naar mijn gevoel dus niet veel soeps.

Lesson learned en op naar beter in 2025 dan maar. 🙂

Terug
Bovenaan Onderaan