Recensie Nicole (Alb), Aken, Antoniusstrasse 20a 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
323
05/01/23
404
26
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wie heeft de mooiste billen van het straatje? 😍 😍 😍
Voor die titel zijn er mijns inziens 5-10 kandidaten, maar Nicole zal zeker een grote kanshebster zijn.
Dit weet ze zelf ook wel, dus ze staat altijd (naast Katarina, in de avond) met haar billen richting de wandelaars, en zo duurt het niet lang voordat ze er weer eentje naar binnen heeft gehengeld. Nicole laat zeker niet iedereen met haar kameren, dus zorg ervoor dat je goed verzorgd en beleefd bent.
Deze prachtige jongedame komt uit Albanië (uiteraard), is 33 jaar (naar eigen zeggen), 1.67m, heeft een zandloper figuurtje en zal zo'n 55-60kg. wegen. Lange donkere haren, mooi gezichtje, mooie getinte huid zonder tattoos, prettige B cups en zeer mooie billen en benen. De eerste keer dat ze in Aken te bewonderen was zal iets van 5 jaar geleden zijn denk ik, maar ze neemt vaak grote pauzes, van een half jaar ofzo.
Nicole is er niet voor het ruige werk, maar meer van het knuffelen en strelen. Straalt rust uit, dus geen haastwerk. Pijpen was prima, waarbij ze haar billen naast mijn gezicht positioneerde. Toen classic, wat heel goed aanvoelde, en haar poesje is opvallend strak. Daarna doggy natuurlijk, wat er zeer mooi uitzag. Deze keer iets teveel glijmiddel gebruikt helaas, dus ik vroeg haar om op haar buik te gaan liggen. Haar billen zijn behoorlijk groot, en ze duwde ze mooi naar boven, dus dit voelde ook heel goed. Maar dat verrekte glijmiddel… 😈. Dus haar gevraagd om het handmatig af te maken met olie. Ongevraagd (maar zeer gewaardeerd 😁) ging ze op me zitten met haar billen voor mijn gezicht, en zo geschiedde.
Nicole laat zich goed nemen (neigt naar gfe) en houdt dit ook prima vol. Ze is een hele mooie classy jongedame, dus ben lief voor haar.
Qua alles twijfel ik tussen 4 of 5 sterretjes, maar haar billen en persoonlijkheid geven de doorslag om naar boven af te ronden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan