WHEM "Nice time" - Lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
426
10/12/21
359
14
Tja, nieuw profiel voor mij - ZEER lang geleden dat een advertentie veel echte foto's heeft en deze vrouw ziet er echt ONGELOFELIJK uit :oops::oops:. Twee dingen weerhouden me om contact op te nemen;
- geen recensies te vinden ;)
- gebruikt geen naam


Toevallig iemand die deze Tsjechische kent?
 
Zonder artiestennaam wordt het heel moeilijk om recensies te kunnen vinden, dus dan ben ik geneigd ze te plaatsen in dezelfde categorie van vrouwen die elke maand een andere naam gebruiken - lees; niet traceerbaar te zijn via het forum
 
Zonder artiestennaam wordt het heel moeilijk om recensies te kunnen vinden, dus dan ben ik geneigd ze te plaatsen in dezelfde categorie van vrouwen die elke maand een andere naam gebruiken - lees; niet traceerbaar te zijn via het forum
Ok, maar ik zie nog steeds het verschil niet tussen 'Nice time' of pakweg 'Bianca' , 'Andrea' of 'Hopla_x3x'.
 
:rolleyes: meen je dat nu? Zal nogmaals anders proberen te verwoorden:
Bianca of Andrea kan ik makkelijk vinden op een forum.
Nice time geen schijn van kans; twee woorden en elk woord wordt veelvuldig gebruikt op een forum
 
:rolleyes: meen je dat nu? Zal nogmaals anders proberen te verwoorden:
Bianca of Andrea kan ik makkelijk vinden op een forum.
Nice time geen schijn van kans; twee woorden en elk woord wordt veelvuldig gebruikt op een forum
Als ik het niet zou menen zou ik het hier niet posten uiteraard.

Als je "Zoek alleen in titels" aanvinkt ga je ze op dit forum alvast meteen vinden als er een topic over bestaat (zoals dit nu). Maar misschien zoek jij op geheel andere manieren dan ik en is het voor jou wel lastig. Voor mij maakt het geen verschil of hun werknaam een bestaande naam is of iets anders.

Trouwens gewoon zoeken op "nice time" geeft ook slechts 19 resultaten waarvan 5 in dit topic. (En nu 20 en 6 :) )
 

Nog een alterego van haar : leeftijd-lengte-gewicht is identiek. Wel ander telefoonnummer…

Lijkt meer en meer op een scam te lijken …
 
Terug
Bovenaan Onderaan