Had deze fraai ogende dame wel eens vaker voorbij zien komen op kinky en nu maar besloten haar een bezoekje te gaan brengen
Een afspraak maken was snel gedaan en Klaas had haar zoals afgesproken geappt in de door haar opgegeven straat, netjes het huisnummer gekregen, en toen daar de deur openging, WAUW wat een mooie frisse slanke knappe dame stond daar voor mijn neus!
Van bovenstaande recensie is dan ook niks gelogen, alles klopte tijdens de date
Eerst de badkamer in, was prima voor mekaar, de slaapkamer was wel wat klein en warm maar dat mocht de pret niet drukken.. Langzaam ontdeed Veronica zichzelf ook van haar lingerie en OMG wat een heerlijk lijfje, lekker zacht en fris en geen tattoo's
Ze begon me een beetje te plagen om vervolgens al snel met de blowjob te beginnen, dit deed ze heel rustig en ook met gevoel, ik werd er goed hard van! Ze weet hoe het moet en voelt je goed aan! zo goed zelfs dat ik me in moest houden om niet al te snel te komen, heerlijk... na het pijpwerk, pakte ze er een condoom bij en wat glijmiddel.. Ze kwam heerlijk on top zitten, en ja dit was zo lekker, dat kleine doosje om mijn pik heen dat ik het niet lang volhield en eigenlijk veels te snel het rubber volschoot
k had nog langer willen doorgaan maar helaas... Veronica maakte de boel netjes schoon met de welbekende natte doekjes, kreeg wat te drinken aangeboden
heb haar gevraagd om een massage en die heeft ze gegeven, dit was heerlijk, om te genieten!! het uurtje was te snel voorbij, maar een ding weet Klaas zeker, hier gaan we vaker heen, Veronica is heerlijk rustig, lief en tja wat kan ik nog meer zeggen, hier zijn er niet zoveel meer van helaas, aanrader, YES