Buddha Club - New Sex Slavinnen 2.0.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TimC

Vaste klant
145
31/08/21
135
1
Ik heb enkele jaren geleden de sex slavinnen leren kennen in de Cirkel... toen nog bangelijke feestjes. Ik ga nu zondag naar de New Sex slavinnen in Buddha. Het zou een volledig vernieuwde versie zijn. Een volledig nieuwe wind. Het maakt mij heel nieuwsgierig om dit event bij te wonen en hopelijk beleven we terug dezelfde geile actie als toen. Ik kijk er naar uit.

Ik zag zojuist de aankondiging van dit evenement op de website van de Buddha Club en zocht hier naar informatie. Ik ben ook erg benieuwd naar deze nieuwe versie van Slavinnen. Deze evenementen waren al eerder zeer succesvol en ik ben er nog nooit geweest, maar ik ben een GB-fan (en een regelmatige zelfs). Als iemand Brussel met de auto verlaat, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Wij kunnen de gaskosten delen.

Net terug thuis van een geslaagde kick-off SS 2.0. Eventjes moeten zoeken naar een parkeerplaats daardoor een beetje later binnen, maar geen paniek, de actie moest nog beginnen. De gastheer zorgde zelfs voor een ceremonie bij de aftrap van het feestje. De line up was veelbelovend, inderdaad een nieuwe en jongere delegatie 🙂
Zijn we al aan het niveau van in Schoten, neen dat nog niet, ik betwijfel oprecht of dat niveau door eender welk feestje nog ooit kan worden gehaald 😢.
Bon, er was ruim voldoende actie, alle aanwezige koppels op 1 na bijzonder actief.
Het concept is slavinnen, dus het is niet ongebruikelijk dat de meester in kwestie zijn zegen moet geven voor een avontuurtje 😉.
De organisatie is nu in goede handen om dit feestje verder te doen groeien, al was het niveau van vandaag al behoorlijk goed 🤩.
Ga ik terug, yes zeker 🥳

Het was idd een super geslaagde editie... Ik was zeer benieuwd, maar ging toch met een gemend gevoel omdat ik mijn laatste SS ervaring niet zo positief had opgenomen, MAAR dit was snel vergeten. Zeer geile ceremonie, beetje kippenvel door de muziek en opkomst van de slavinnen. Echt klasse en stijl. De club was anders dan anders ingericht. De organisatie heeft degelijk zijn best gedaan om dit feestje naar een ander niveau te brengen. Eens de actie begonnen was, is ze eigenlijk ook niet meer gestopt. In de kamers was ook volop actie en dat nieuwe glory hole (zeer groot gat waar de dame doorligt) hoekje vond ik super geil.
Het waren ook knappe slavinnen. Mij zien ze zeker terug.

Terug
Bovenaan Onderaan