Recensie Antonia, Lommel 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anoniempje123

Newbie
14
20/07/22
14
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Penismassage
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Squirting
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
  13. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-girl-antonia-deepthroat-queen.html
Totale kosten (in euro)
100
Afgesproken met Antonia, zag er wel een leuke dame uit en diensten spraken me aan, de prijs was normaal (100€/30min allin). Aan de deur viel al op dat het dezelfde vrouw was als op de foto, maar dan zeker 10j ouder en 30kg erbij. Dit zou al een red flag moeten zijn, maar de nood was hoog, dus toch binnen gegaan. Huis ziet eruit als een krot (vanbinnen en buiten), sterke rookgeur binnen.

Na de betaling af te handelen, mocht ik op het bed liggen en wilde ze me pijpen. Eerst met condoom, daarna, na verschillende keren vroeg ze of ik clean was, zonder. Stopte regelmatig om te zeggen dat er iets mis was met mijn pik, deepthroaten wilde ze alleen maar met condoom doen. Dat deed ze wel ok. Pijpen was niet aangenaam en eerder trekken om ervan af te zijn, zonder gevoel dus en zonder tong. Alles was extra, neuken, beffen, zoenen, cim moest allemaal extra voor betaald worden, dat weigerde ik voor deze ervaring. Staat ook zo niet in de ad en ook niet als je via whatsapp contact hebt met haar zou alles incl zijn.

Na 15 min was de goesting wel over en mijne grote heer ook alweer gekrompen, zonder happy end. Dus kleren terug aan en vertrokken, gevraagd om de helft terug te betalen wegens de slechte ervaring, maar daar wilde ze niks van weten.

Serieus dé slechtste ervaring die ik ooit heb meegemaakt met een DVP.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan